Rätt att döda Bin Laden?
Ok, nu chansar jag att det blir rätt med omröstningsalternativen, trots att det vart flera rader på varje alternativ.
Ok, nu chansar jag att det blir rätt med omröstningsalternativen, trots att det vart flera rader på varje alternativ.
Det var rätt, men fel att han mördades.
Jag förstår att dom firar i USA, men det är osmakligt.
Hmm, inte helt redigt med alternativen, fattar nu hur jag borde gjort . Men det går väl inte ändra...? Nåja, ni kanske fattar ändå, kryssa bara inte i bollarna mellan raderna så löser det sig
Att avrätta en människa utan rättegång och sedan dumpa kroppen i havet är inget en rättsstat ska syssla med!
Mordet på Bin Laden är en ren hämdaktion, ingen rättvisa har skipats, USAs uppenbara översittar-personlighet skulle vara skrattretande om den inte kostat människoliv.
Ovärdigt och föraktansvärt på alla sätt.
Vill bara påpeka apropå dina alternativ att Thomas Quick inte är någon massmördare.
Men i allafall: att döda Bin Laden och tro att det motverkar terrorism är som att ge en bamyl mot skelettcancer.
Motverka fattigdom och snedvriden fördelning av världens resurser så kommer inte män som Bin Laden och hans organisation att få fäste bland folk.
Tack vare bland annat Guantanamo-lägret är USA en av världens största "tillverkare" av terrorister, och att tro att världen blivit fredligare är bara naivt