• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Nessie99 skrev 2011-08-01 23:16:57 följande:
    Ser säkert inte ut som nåt särskilt för er, man jag är jättestolt över hur vi har piffat upp den här femåriga saken. Har putsat och glansat och bytt ut och ska 'pimpa' skötväskan också, när jag får tid Cool
    Hur bra som helst! Coolast är nog det lilla plastfönstret i suffletten.

Men va fin den är!!! Skrattande
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    nillis 86 skrev 2011-08-02 09:34:33 följande:
    Det där med måttet verkar ju inte alltid stämma med hur stor bebis är.. så länge inte barnmorskan blir orolig tror jag man kan vara lungn... jag hade 30cm i vecka 31..
    Nej precis... 30 i 31 är "normalt", tydligen... Solig
  • J L

Ge mig en applåd! Skrikandes
    JAg har gjort det igen! Jag har lyckats bli sjuk på sjuk! Skrikandes
    Fick akuttid till fam.läk. imorn kl.11. Det är tydligen INTE bra att bli sjuk under sin pencillinkur - det är praktiskt omöjligt att ens bli det (om man nu inte heter Mamaizon!) Mindre road just nu iaf., ligger här med feber, halsont, hosta och rinnande näsa - HELT underbart! (en dag innan pencillinkuren skulle vara över och jag kunde gå ut och njuta av solen) Sååå typiskt! KräksRynkar på näsanGråterSkrikandes

Hoppas att allt är bra med Er andra och att Ni njuter i solen! Hjärta//Mamaizon

• J L
    septembermamma2011 skrev 2011-08-03 19:38:12 följande:
    Precis hemkommen efter några dagars segling i stpckholms skärgård med pappas båt. Underbart! Nästa sommar får nog lill*n följa med på en längre tur. Fast utanför magen då Flört Lutar åt Gotland runt Skrattande

Jag hade SF 29 i vecka 32. Har ny tid nästa onsdag, får se hur vi ligger till då Glad 

Jag och sambon är också lite sugna på att sticka en vända till Gekås, kanske blir en sväng neråt i slutet på nästa vecka..

51 dagar kvar! Hjärta Helt sjukt!

Nessie: Vagnen ser ju superfräsch ut!  
    Du får ge mig/oss en update efter nästa MVC besök! Solig
  • J L
    nillis 86 skrev 2011-08-03 20:41:08 följande:
    Hoppas du blir bättre snart.. du har haft lite otur tror jag... vi tänker på dig i solen..

Ska till barnmorskan på fredag..igen.. sen ska jag ju till din barnmorska.. får se hur hon är=) 
    Tack! Solig
    Jo, en smula otur kanske?? Flört ah just ja! HAHAH va spännande!!! MÅSTE veta hur det gick sen! Skrattande
  • J L
    skyrocket skrev 2011-08-03 21:17:46 följande:
    Mamaizon, hoppas du kryar på dig fort!!

Septembermamma, härligt med båttur. Otroligt lugnande att glida runt på vattnet, förutsatt att det inte är storm. Hehe. ;)

Här har jag fått någon sorts allergisk reaktion...ingen aning på vad och skumt nog är det bara massa prickar i nacken. Kliar och svider :( baddar med kallvatten och ska hälla i mig starkt svart kaffe. Hoppas det ger med sig snart, blir tokig.
    Om det inte ger med sig rekommenderar jag hydrokortison!
  • J L
    skyrocket skrev 2011-08-04 09:45:21 följande:
    Prickarna har blivit lite bättre men några envisa jäklar är kvar. Jaja. De försvinner nog snart. :)
    Håller tummarna för dig! Glad
    Nessie99 skrev 2011-08-04 12:04:58 följande:
    Tror nog att det är rätt lätt att få värmeutslag just nu, säkert bara tillfälligt.

Ska hämta mitt allvädersskydd till barnvagnen idag! Är i rött, så hoppas att det är fint :)
    De flesta regnskydden är ju svarta eller genomskinliga, men jag vill att vagnen ska synas! Vill inte bli påkörd i vinter...

Åhh, så himla långt till torsdag 11/8, har vi bestämt plats?
    Jag håller med dig! Superlångt! Obestämd Vi sa väl utanför punkt? Stora Entrén har jag för mig Skrattande
    Men va fint med rött!
    Mitt är ju blommigt, precis som vagnen *s* Vet inte om det "syns" så mkt, men ska faktiskt införskaffa et par rejäla reflexer!

En fråga: är det någon annan som tänkt köpa en "reg.plåt" till sin vagn?? Skrattande
    Jag tycker de é sååå söta! Köpte två till Jr's vagn (skrinda) där det står "raggare" och "king of the road" på. Det uppmärksammades rejält på Power Meet! Solig
  • J L
    nillis 86 skrev 2011-08-05 10:18:43 följande:
    Jaha då har man vart hos barnmorskan igen då... v.33.. SF 32.. allt bra.. bebis ligger med huvet neråt... inbjudan till föräldragrupp på väg... nästa gånf blir det en annan barnmorska då min går på semester.. Margareta den 19:e... hm får se hur det går..

Annars allt bra vi åker til ullared i natt.. shopping..
    Va härligt! Solig Fick våran inbjudan idag, kan det vara så att vi kommer gå på samma tror du?? Vore ju superskoj!
    Hoppas Ni får det toppen i Ullared och att resan går bra! Hjärta
  • J L
    melwin11 skrev 2011-08-05 10:21:58 följande:
    Är du på Hemdal?
    Isf e d min Bm, jätte mysig e honGlad
    Går du också på Hemdal och har Margareta??
  • J L
    nillis 86 skrev 2011-08-05 12:18:12 följande:
    Japp.. det gör jag.. jasså du tycker hon är bra... ja då får man väl hoppas på det... gillar min barnmorska väldigt mycket.. hon hinner ju tillbax innan det är dags.. så det går nog bra hos margareta..
    J L skrev 2011-08-05 11:39:11 följande:
    Va härligt! Solig Fick våran inbjudan idag, kan det vara så att vi kommer gå på samma tror du?? Vore ju superskoj!
    Hoppas Ni får det toppen i Ullared och att resan går bra! Hjärta
    Ja det vore faktiskt jätte kul.. min Bm sa att inbjudan var skickad så den borde väl komma när som helst.. har inte fått nån post i dag än så länge.. När ska ni gå?

Okej, den kommer säkert idag då! Flört
    Måndag: 29/8, 5/9 och 12/9 Alla dagar 14.30-16.40
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011