• J L

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hej Mamzens!
    Jag lovade ju lite bilder ifrån Tittut, men nu är det ju som så att som den sanna "nörden" jag är så har jag gjort en liten video därifrån på min lilla ängel... Lägger inte ut någon länk här, men den finns på min presentation för den som vill kika!(bildkvalitén suger på denna video, gjorde två eftersom att jag inte vill dela med mig av mitt personnummer!)  Solig Hoppas allt är bra med Er annars! Ses på onsdag! Hjärta//Mamaizon

♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
  • J L
    nillis 86 skrev 2011-07-25 12:06:26 följande:
    Jättefin video...häftigt.. 

Nu ska jag till barnmorskan igen.. vilken tid och vart ska vi ses på onsdag? 
    Solig Taack!
    Geraldine skrev 2011-07-25 13:44:06 följande:
    Hej tjejer! Har vart lite frånvarande här, jag har mest legat och sovit haha. Blir väldigt trött så fort jag gör något, känns som jag är i början av graviditeten igen Obestämd Idag är jag lite piggare iaf. Jag ska försökta ta mig ner på onsdag! Verkar som vi kan bli rätt många då?

{#emotions_dlg.flower}
    Va skönt att det är på väg mot det bättre! Vore superkul om du kunde joina på ons! Skrattande
    septembermamma2011 skrev 2011-07-25 18:53:47 följande:
    Gränden eller Grekiska kolgrillen har väl godast mat men ska Elliot med är det nog roligare att gå till typ Jensens för de har lite pyssel till kidsen när man väntar på maten Flört

12-12.30?
    Gränden är ganska fullsatt vid den tiden.
    Grekiska är superbra, men också superdyrt.
    På Jensens är det lång väntetid runt lunch (helst att man får "boka" bord)
    Snabbast och enklast, billigt och gott (även bra och varierande!) är väl Lunch Buffé på tex. Hong Kong??
    Ingen kö och inget drabbel... (kommer bara med tips) Annars är det väl Ica eller Subway och köpa det man vill ha tex. smörgås, sallad etc. och sedan sitta i parken (om vädret tillåter)
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-07-25 22:23:19 följande:
    Jag jobbar på onsdag
    Nej, va tråkigt Rynkar på näsan När kan du nästa gång isf? För "bokar" vi en ny tid kan vi ju ha din tid i åtanke så att du kan vara med
  • J L
    septembermamma2011 skrev 2011-07-26 19:41:49 följande:
    För visst är det väl honk kong som ligger på källgatan där vid musikbörsen (som nyss bytt namn iofs)?
    Ja precis! Skrattande
    Härligt å se att vi blir såå många!! Glad
    Ses imorn kl.12! Hjärta
  • J L
    Limpan 83 skrev 2011-07-26 18:39:24 följande:
    Jag jobbar till 16 mån-fre. Efter det kan jag! Hoppas att vi kan ta det en eftermiddag nästa gång
    Då ska vi ha det i åtanke, vännen! Solig
  • J L
    skyrocket skrev 2011-07-26 21:48:42 följande:
    Klockan 12 funkar perfa för mig. Vet dock inte vart hong kong ligger.. Men jag kan googla ;)
    Ligger på Källgatan. Mitt emot "Myrorna" ungefär...
    Om du står på stora gatan utanför h&m så ska du gå uppåt så att H&M är på din HÖGRA sida, gå sedan rakt upp för gatan, över bron (Brogården Café) max 200 m sen ligger det på din vänstra sida Skrattande
  • J L
    *tihi* La precis upp två filmer på bäbis buffande och mitt retsamma lilla jag *asg* Inte poppis när mamma lägger sig raklång utan förvarning! Tungan ute Länk finns på pressen! Flört
  • J L
    Nessie99 skrev 2011-07-26 23:01:37 följande:
    Madeleinenaaw, lajni, blomma och övriga jag antagligen glömt: ni kan inte komma?
    Och fler därtill, tydligen!Drömmer

Hoppas Ni får det bra så hörs vi sen! Glad
  • J L
    skyrocket skrev 2011-07-27 10:20:20 följande:
    Men...är det någon som kommer på lunchen? ;P ingen lust att stå där själv. Hehe.
    Men självklart!
    Jag, Pillan, Bella x2 Skrattande
  • J L
    skyrocket skrev 2011-07-27 10:44:39 följande:
    Bra!!! :) ses vi utanför kl 12? Jag är tjockisen med svart långkjol. Hehe.
    utanför kl.12 blir super! Flört Jag är den med korallfärgad klänning och blomma i håret! Solig
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011