Inlägg från: Anonym (Salope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-04 15:06:44 följande:
    Gillar din nick, det avslöjar din läggning....
    Tackar
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 20:27:05 följande:
    Hej hej, jag är undergiven, dock utan möjlighet att leva ut det just nu. Men det kommer väl andra tider får man hoppas..
    Låter som att vi är i ungefär samma situation.
    Jag försöker finna en lösning till det "problemet". För det börjar bli ett problem. Ett behov som växer sig starkare och som jag inte helt får utlopp för.
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 20:46:33 följande:
    Det är synd om oss. All messed up and nowhere to go.
    Mmm visst är det?

Men vet du, jag stöter på så många olika typer av dominanta män. En del verkar tro att bara för att man är undergiven, tar man vilken snubbe som helst.
    Jag ställer nästan hägre krav på en man som ska få äran att dominera mig, än en annan man.
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-04 21:00:01 följande:
    Hear hear!
    Samma här..... håller på att få tuppjuck. Känner mig som en pyrande vulkan om inte någon tar kontrollen snart.
    Vi har snackats vid tidigare du och jag

Men typ, vad behöver du?
    För mig är behoven inte ens direkt sexuella (alltid, ofta är de det), utan jag kan en dag bara ha behovet av att, få en lätt örfil, eller en speciell blick.
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 21:01:26 följande:
    Man kanske borde starta en hjälpgrupp för undergivna slynor utan någon som dominerar dem? Nej, det skulle bara vara deprimerande förresten.
    Hahaha! Låter som en bra idé tycker jag. Ordna en stor date.
  • Anonym (Salope)
    Hama2 skrev 2011-05-04 21:04:47 följande:
    jepp.. man måste nog vara väldigt hänsynsfull och så trots allt för att det skall funka..
    Precis.
    Och för min egen del, måste jag kunna lita på mannen. Jag vill göra saker som kräver tillit. Att ha ett one night stand som binder mig och utnyttjar mig är liksom knappast aktuellt. Annars hade det ju varit en lätt fix!

Lever du i ett förhållande där du kan leva ut dina behov?
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 21:07:42 följande:
    Det krävs ju att man respekterar dem, medan det mest krävs ett par fina ögon eller ett charmigt leende för att ligga lite vanligt.
    Jag har väldigt svårt att träffa en dominant som jag kan respektera. En del är bara konstiga. En del har dominansen som en nerdigt intresse, det känns som att de llka gärna hade kúnnat samla frimärken om det hade inneburit lika mycket sex för dem. Sedan har jag problem med män som blir lite upphetsade av att träffa en som är undergiven och därför spelar rollen som dominant, utan att egentligen ha den läggningen.
    Hahahaha mitt problem handlar om att det antingen är för mycket, eller för lite, eller så är personen ifråga helt ointressant utanför det sexuella.
    Spelad dominans går också bort såklart.
  • Anonym (Salope)
    Agridulce skrev 2011-05-04 21:06:38 följande:
    Aaaah! Pretty girl in new costume.
    Vi får väl läxa upp varandra
    Sshhhhh
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-04 21:09:58 följande:

Kan bara hålla med, det måste vara en person som jag respekterar och litar på till 100% och som jag dessutom vet vill mig väl.

Precis!
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...