Inlägg från: Anonym (Salope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 10:19:35 följande:
    Samspelet är viktigt för ingen orkar hålla ett en dynamik om man inte är 2 om det. Det kan inte finnas dynamik utan samspel, det är bara en illusion som försvinner snabbt därför dör relationen ut. Detta gäller oavsett typ av relation, dynamil och samspel är nykeln till en relation och bränslet är passion och mkt annat...
    även den som är ug måste bidra med eller till fantasi på något sätt genom att själv komma på eller eskalera/nyansera en fantasi. Då känner man att man är 2.
    Man vill verkligen känna att även en UG styrs av en fri vilja då smakar det riktigt bra:D
    Amen!
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 10:45:09 följande:
    Salope, du är verkligen en slyna som faller mig i smaken. Jag undrar om du har en aning om hur jag skulle plåga din kropp och din själ för ömsesidig njutning?
    Jag skulle inte skona en enda liten del av din varelse............
    Du får mig att le taurus.
    Jag gillar en man med känsla för passion och det verkar du ha.
    Det är en kittlande tanke att tänka på vad du skulle göra med din salope...för skonad är verkligen det allra sista jag vill bli.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 11:06:12 följande:
    hmm det känns som om jag och en slyna är på samma våglängd här, vi förstår varandraFlört
    Oh ja, du talar klarspråk i allra högsta grad.
    Passion och tillgivenhet - på ditt eget sätt
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 11:29:39 följande:
    just det med betoning på "eget sätt", då är det kul om ens eget sätt råkar vara i samklang med en slynas förväntningar och "aspirations" eller hur?
    vet du vad, jag börjar bli lite hård vilket inte bådar gott för dig....
    Demon
    Absolut, finns inget vackrare än när två personers "egna sätt" faller i samklang.
    Jag skulle vilja vända på det hela och säga att detta bådar mycket gott för min del
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 11:40:28 följande:
    min slyna....Flört
    Du är en otroligt sexig man taurus. Att vara din slyna skulle vara en ren ära.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 13:40:10 följande:
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-06 11:58:28 följande:
    Du är en otroligt sexig man taurus. Att vara din slyna skulle vara en ren ära.
    Å så sitter ni och tar för er av varandra utan att tänka på oss andra.... Buuhuuu! Jag vill oxå vara med!
    "Taurus" har nog kreativa fantasier som räcker till oss alla, speciellt utvalda iallafall
    Tro mig, det är en mycket passionerad dominant man.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 13:43:39 följande:
    Här kan jag bara hålla med och gilla! Kyss

Jag tycker oxå om att trotsa lite, speciellt om det har varit lite för lugnt ett tag, då kan det nästan kittla i kroppen och jag bara måste göra något för att reta upp honom lite så att han känner sig tvungen att sätta mig på plats...
    Ja precis, ibland kan det räcka med en blick. Mer kan jag ej utveckla utan att bli riktigt kinky.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 13:49:39 följande:
    Jo, det verkar finnas en del väldigt trevliga -möjliga bekantskaper too be- här i tråden. Jag får väl se om jag såsmåningom kan göra mig förtjänt av att bli utvald...
    Det är det jobbiga med att vara anonym. Några i tråden (bl a taurus) vet dock vem jag är. Men det blir svårt att få någon personlig kontakt när många är anonyma. Men, men, all in good time.
    Det är så lätt att tro att som UG kräver man bara en dominant man, men det krävs ju såååå mycket mer!
    Jag tänder på sköna, avslappnade, verbala personligheter som verkligen inte räds att vara riktigt kinky. En intelligent man som kysser sin kvinna, även när hon just svalt hans sperma. Sexigt.
    Dominans med känsla och själ helt enkelt.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (UG) skrev 2011-05-06 13:47:48 följande:
    Varför inte bli lite kinky? Det är ju ändå fredag ...salope....
    *Ler...*

Jag gillar att bli satt på plats. Jag kan inte sättas på plats om jag inte trotsar en aning. Jag vill ge lite motstånd och uppleva den psykiska och fysiska dragkampen, som vi redan från början vet vem som kommer vinna. Att fysiskt bli fasthållen, örfilad, smiskad, att bli beordrad av en mjuk men ack så bestämd manlig röst...
    Jag vill kunna ge honom en trotsig blick där jag står på knä framför honom och blir beordrad när jag vill och vet att han inte kommer låta mig komma undan.

Hänger du med på resonemanget ?
  • Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-06 14:50:18 följande:
    I do...
    Ja det är ett som är säkert...
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...