Kommer med ett litet inlägg.
Fortfarande inte gravid. Det är nu 2 år sen jag fick min pojk, två år som jag kört utan preventivmedel, då min första tog 11 månader att få till. Men icke sa nicke, här blir de inga barn gjorda. Men men, jag får väl se det som att det är bra för min kropp. Slippa ha preventivmedel och kunna ha sex utan att bli gravid stup i kvarten. Även om det många gånger suger till i "syskon-tarmen" när jag ser alla mina jämnåriga med sina nyfödda (jag var 2 år för tidig med min första ^^, först juni2011-december2012 så fick alla i min åldersgrupp barn i princip).
Har nu mensen igen, vill egentligen inte bli gravid denna månaden, om jag får önska. Utan isåfall så jag får en 2013-bebis. Men känns ju dumt att behöva skydda sig när jag ändå inte blivit gravid på 2 år ;)
Pratar ofta med min son om bebisar, han älskar sin lillkusin på 2 månader och kan inte slita sig ifrån denne. Vilket gör att jag ännu mera vill ha en liten. Min dröm var ju att ha 2 barn, med 2-3 år mellan. Nu kommer det bli 3 år+ om det ens blir något.
Får ta tag i allt så småningom, kolla ifall något är fel, men har ju redan fått barn en gång utan hjälp så man tycker ju att det borde gå. Ung (22), frisk, något underviktig enligt BMI men var tunnare när jag fick min första... Så vad är felet?