• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Syoss

Nu har jag också ett par bilder att visa! Glad Visserligen är jag inte trådsmal i ett icke-gravid tillstånd, men nu är jag riktigt svullen!

v 4+6

idag, v.5+3

• Mimmlas

Jag tänkte att jag hoppar in här också :)
    Här är iaf jag och kotten i vecka 8.
    Snyggaste märket från mina legins på magen också >< Men så går det när man knappt får på sig jeansen längre. Sent på kvällen svullar jag till dubbel storlek.
  • Syoss

Fin liten kula :) Jag hoppar också jeansen om jag kan. Dom klämmer rejält på magen. Mjukis och leggins är det som gäller! Jag svullnar också mer på kvällen. Jobbigt men det hör till antar jag :P

• Mimmlas
    Syoss skrev 2011-05-21 22:07:59 följande:
    Fin liten kula :) Jag hoppar också jeansen om jag kan. Dom klämmer rejält på magen. Mjukis och leggins är det som gäller! Jag svullnar också mer på kvällen. Jobbigt men det hör till antar jag :P
    Tack :)
    Jag köpte innan grav ett par mjukisjeans på stadium med resår i midjan, supersnygga lite seglarinspirerade de är typ det enda i byxväg som är okej att ha på sig när man är bland folk nu :P

Är det någon mer än jag som tycker det är galet skönt att bli klappad på magen??
    Sambon får sitta och klappa och klappa halva kvällen :P
  • Syoss
    Mimmlas skrev 2011-05-21 22:18:08 följande:
    Tack :)
    Jag köpte innan grav ett par mjukisjeans på stadium med resår i midjan, supersnygga lite seglarinspirerade de är typ det enda i byxväg som är okej att ha på sig när man är bland folk nu :P

Är det någon mer än jag som tycker det är galet skönt att bli klappad på magen??
    Sambon får sitta och klappa och klappa halva kvällen :P
    Jag ska också se om jag kan investera i ett par jeans med resår i midjan. Kan va lite petig ibland så får se hur det går haha.
    Det är enormt skönt att bli klappad på magen! Skönast är det när nån annan gör det, men även när jag själv gör det så är det otroligt härligt. Jag har blivit mycket känsligare på magen nu, så det lugnar på något vis när man klappar på den :)
  • Mimmlas
    Syoss skrev 2011-05-21 23:14:33 följande:
    Jag ska också se om jag kan investera i ett par jeans med resår i midjan. Kan va lite petig ibland så får se hur det går haha.
    Det är enormt skönt att bli klappad på magen! Skönast är det när nån annan gör det, men även när jag själv gör det så är det otroligt härligt. Jag har blivit mycket känsligare på magen nu, så det lugnar på något vis när man klappar på den :)
    Ja men det är verkligen toppenskönt med såna jeans.
    Ja men precis, är sjukt känslig överallt nu tycker jag ifs, allt känns mycket mer.
  • Hitnrun

Ok, här kommer en bild på min "lilla" mage också, ser mest ut som fett ännu sålänge tycker jag. Vecka.8.
  • Mikkan90

Äsch vart bilderna lite stora.
    Detta är iaf mina före bilder, icke gravid tillstånd även om det redan då putade lite ;)
    ( ignorera att jag håller på tutten, vet inte varför jag gjorde så :s )

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"