• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Mimmlas
    Prinzessan skrev 2011-05-28 08:13:48 följande:
    Oj vilken rund å go liten mage. Det syns ju massa på dej! Jag har oxå platt mage innan, men min är inte lika stor som din är nu. Men det är nog olika :)

Jo den börjar bli riktig stor nu ^^ Men om man ska tro på andra källor så går den ner igen för att gå upp igen sen igen. Men man får se.
    Folk har alltid sagt till mig att min kropp är gjord för att föda barn, har breda höfter och är ganska bastant i kroppen. Så detta kan bli spännande :P
    Man ser dock på dig att det är ganska stor skillnad från första bilden.
  • Cia80

Här kommer en bild på min mage i vecka 7 (6+?)
  • partouze

Okej har tagit 2 bilder nu en i från vecka 6 då de knappt syntes mer en lite svullnad. Sedan andra bilden är från vecka 8 då väääldigt svullen på kvällen =) blurrade bakgrunden så att ingen man känner kanske ser å anar något ^^

BF 10/1-2012 <3
  • Prinzessan

Vad fint det kommer bli flickor!!! :) Jag köpte 3 klänningar i går och tights. :) Känner verkligen inte för mina tighta jeans nu!

• Heavenlie

Andra barnet för mig, och jag hänger på här.

v. 5 så "innan" så att säga

Prickade in samma kläder tom i v 9, som är bilden nedan. Känt mig svullen och så i ett par veckor nu. Fick se hjärtat ticka på UL för en vecka sen! Otroligt lycklig!

• Kissekatten

9+0

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • 79a

V 9, inte så stor skillnad mot v 7, men det känns att själva livmodern putar mer istället för bara tarmar som är svullna Ser lite ut som ett päron...
  • roxylady

79:a Jag ser ut ungefär som du :) Vågar nästan redan nu inte bära så mkt tight för att avslöja än ;)

• 79a
    roxylady skrev 2011-05-30 22:45:23 följande:
    79:a Jag ser ut ungefär som du :) Vågar nästan redan nu inte bära så mkt tight för att avslöja än ;)
    nä det är jättesvårt. Får ha stor skjorta eller strumbyxor som trycker till
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"