• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • LillaEko

Nu händer det verkligen grejer! v 28 (27+6), och imorgon går vi in i v 29....det närmar sig!

(ursäkta kaoset i bakgrunden, vi renoverar ju så hallen är numera även lite lager lokal) 
  • elinson
    roxylady skrev 2011-10-12 23:13:51 följande:
    Elison: snygga leggings/byxor! Vad är det för några?:)
    H&M mammaleggings ;)
  • Majskorn
    elinson skrev 2011-10-13 09:34:20 följande:
    H&M mammaleggings ;)

älskar dom....ska köpa fler par
  • roxylady
    elinson skrev 2011-10-13 09:34:20 följande:
    H&M mammaleggings ;)
    Okej dem med skinnimitiation? Skitsnygga! Ska nog inhandla ett par då Skrattande
  • elinson
    roxylady skrev 2011-10-13 11:17:52 följande:
    Okej dem med skinnimitiation? Skitsnygga! Ska nog inhandla ett par då Skrattande
    ja det är dem ;) Men "skinnet" har en förmåga att dra dem lite nedåt... sån att jag går och drar i dem då och då. Kanske är magen min för liten för att hålla dem uppe ;)
  • roxylady
    elinson skrev 2011-10-13 11:31:24 följande:
    ja det är dem ;) Men "skinnet" har en förmåga att dra dem lite nedåt... sån att jag går och drar i dem då och då. Kanske är magen min för liten för att hålla dem uppe ;)
    Okej sådana gravidjeans har jag också så det känns som jag blir galen på dem ibland. Men det kan ju vara värt å prova, den som vill va fin får lida lite pin? Eller hur? haha Flört
  • solala

Här kommer en liten bildbomb på min mages utveckling. Det blir så tydligt när man ser det såhär!

v 13

v 17

v 19

v 24

v 26

v 27 och här är jag nu!
  • partouze

Det gick jöttebra i dag, först ville bebben INTE sammarbeta utan skulle prompt ha handen framför ansiktet hela tiden, vilket resulterade i att bilderna blev lite svåra. Men efter ett tag fick vi skitbra bilder :D Dock är dom lite suddiga nu (mobilkamera) har fått en cd me bilder och en dvd också :) Vi ska troligtvis (inte 100%) få en tös :D .. Hon kunde bara se bakifrån för lillan knep med benen och foten va i vägen så vi ska få kolla på måndag igen men hon trodde på en tös :D är så lycklig!!

GÄSP

BF 12/1-2012 <3
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"