• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • lullebo
    Kissekatten skrev 2011-10-03 13:52:39 följande:
    Såå fina byxor!! Vart har du köpt dem? Funkar de efter graviditeten också?
    Tack :) Jag köpte dem på Tradera. Blev överlycklig när jag hittade dem där för det verkar inte som att det säljs mamma-hängselbyxor ngnstans :( Dessa kommer från Lindex från början, men vad jag förstod så har inte Lindex nga mammakläder alls längre. Tror att de borde funka efter graviditeten oxå. Man kan ju spänna in och ut dem i sidan.
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-10-04 09:53:01 följande:
    Här e man nyplussad (v4)
    Sen hände det något (v25+0)

Fin du är, vi är nog ung. lika stora tror jag jag är 26+6(26+1 enl. ul)
  • Majskorn
    Frökenolson skrev 2011-10-04 10:05:49 följande:
    Fin du är, vi är nog ung. lika stora tror jag jag är 26+6(26+1 enl. ul)

Tack! Roligt att vi är ungefär lika stora :) Tycker min mage ser liten ut jämfört med andra men man ska ju inte jämföra så...
  • Frökenolson
    Majskorn skrev 2011-10-04 10:11:41 följande:

Tack! Roligt att vi är ungefär lika stora :) Tycker min mage ser liten ut jämfört med andra men man ska ju inte jämföra så...

skillnaden för min del är att all verkar bära sin mage mycket högre än jag, jag bär väldigt långt ner.. du har ju en hög och fin mage, hela jag är mer jämntjock men mage i samma strl. Har gått upp 14-15kg... shit pommefrits =)
    Får hoppas på en fin vår med många långpromenader med liten.. 
  • LillaEko

Frökenolson: min mage är också låg, och gått upp ca: 10kg. Känner mig mest som en valross. Och då har jag ändå kunnat träna 2-5 pass i veckan?!?!?!

• Frökenolson
    LillaEko skrev 2011-10-04 11:34:52 följande:
    Frökenolson: min mage är också låg, och gått upp ca: 10kg. Känner mig mest som en valross. Och då har jag ändå kunnat träna 2-5 pass i veckan?!?!?!

yepp, valross är en bra beskrivning på hur jag känner mej med ;)
    men en stolt och gravid sådan ;) 
  • L1988
    twistedtofit skrev 2011-10-04 07:42:28 följande:
    Det beror ju rätt mkt på hur bebisen ligger. Jag har gått upp ungefär lika mkt som med sonen och jag har mindre mage nu än med sonen tror jag!

Jo så är det oxå!! Min ligger gärna långt in än så länge.. och så fort sambon ska känna då blir det helt lugnt i magen, inga sparkar och så "gömmer" den sig^^ Men som sagt.. tar nog inte många v tills ja inte kan dölja det.. sett att det kring veckorna ja är på väg in i nu händer väldigt mkt med storleken på magarna.
    Har inget att jämföra med då detta är vårat första samt så har jag inte tagit en enda bild el mätt mej el nått alls
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"