• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Majskorn
    zatori skrev 2011-10-04 11:14:18 följande:
    Majskorn: Gud, vad du är snygg!
    oj vilken komplimang TACK!!
    Frökenolson skrev 2011-10-04 10:37:17 följande:

skillnaden för min del är att all verkar bära sin mage mycket högre än jag, jag bär väldigt långt ner.. du har ju en hög och fin mage, hela jag är mer jämntjock men mage i samma strl. Har gått upp 14-15kg... shit pommefrits =)
    Får hoppas på en fin vår med många långpromenader med liten.. 

ja så kanske det är...min mage e väldigt kort i vanliga fall så jag antar att bebis inte kunnat sträcka ut sig direkt...så jag växer utåt...jag har gått upp typ 8 kg så inte så fasligt mkt men man blir rädd när vågen börjar närma sig 70 (har aldrig visat över 61 förut) men man vet ju varför och ja vi får hoppas på en fin vår som kommer lite tidigare än de förra :) Kan tillägga att jag också känner mig som en valross....en strandad sådan men älskar min kula oavsett hur den kommer se ut <3 Nu vaknade liten också

• got2b

Fina magar ni har allihop!
    Är så glad att läsa att det inte bara är jag som gått upp en del. Ligger på + 9kg nu. Tycker att alla andra bara gått upp ett par kilo.
    Ska se om jag har nån bild att lägg upp.

• Serendipitet
    got2b skrev 2011-10-05 10:32:27 följande:
    Fina magar ni har allihop!
    Är så glad att läsa att det inte bara är jag som gått upp en del. Ligger på + 9kg nu. Tycker att alla andra bara gått upp ett par kilo.
    Ska se om jag har nån bild att lägg upp.

Jag ligger på +7kg för någon dag sedan så jag kan tänka mig närmare 8kg idag. Har haft en hungrig period just nu ;) Fin bild, fin mage :D
  • Kissekatten
    lullebo skrev 2011-10-04 10:00:28 följande:
    Tack :) Jag köpte dem på Tradera. Blev överlycklig när jag hittade dem där för det verkar inte som att det säljs mamma-hängselbyxor ngnstans :( Dessa kommer från Lindex från början, men vad jag förstod så har inte Lindex nga mammakläder alls längre. Tror att de borde funka efter graviditeten oxå. Man kan ju spänna in och ut dem i sidan.
    Typiskt! Men jag får väl kanske orka mig in där och leta då...
    Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2011-12-27
  • Csve

vecka 27, 26+0.

Man ser en markant skillnad på  både kroppsform o utseendet/humöret vecka efter vecka..
    Mår som ett utsketet päron ungefär.. 
    ?♥ För evigt ♥?
Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"