• LillaEko

Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"

Tänkte att vi måste ju även ha en tråd med bilder på våra magar, Gravid

Så varsågod, bara att lägga upp bilder när ni känner er redo.

Adressen tillbaka till forumtråden Januaribebis 2012:

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m58655264.html

• Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"
  • Btrix

Hej! Är ny "skrivande" i tråden. Här kommer en liten samling.
    Kortet längst till höger är från idag 27+0  Glad

• Elina05
    lullebo skrev 2011-09-30 10:49:15 följande:

v23
    Måste bara säga att jag tycker dina byxor är mycket snygga!! Får man fråga vart du har köpt byxorna?? Jag själv är i vecka 28 och skulle vilja ha ett par, men inte hittat n¨åhra snygga!!
  • lullebo
    Elina05 skrev 2011-10-17 10:13:02 följande:
    Måste bara säga att jag tycker dina byxor är mycket snygga!! Får man fråga vart du har köpt byxorna?? Jag själv är i vecka 28 och skulle vilja ha ett par, men inte hittat n¨åhra snygga!!
    Tack så mkt :) Jag har köpt dem på Tradera. De kommer från Lindex från början, men finns nog inte att köpa där längre :(
  • ljuva liv

V.28 (27+1)

Har verkligen blivit kass på att fota min "lilla" mage. Men nu ser man ju att den har växt en del sen v.24. Haha. 
    Vad hände liksom??
    Man längtar rejält nu... 
  • Heavenlie
    Btrix skrev 2011-10-17 09:51:14 följande:
    Hej! Är ny "skrivande" i tråden. Här kommer en liten samling.
    Kortet längst till höger är från idag 27+0  Glad

Hej hopp, din växte verkligen rakt ut! Jättefin mage. Men hur är skrocket nu igen, är det "pojkmagar" som växer rakt ut och som inte "flyter ut" på sidorna? Syns det på dig bakifrån att du är gravid? Min är tusan både långt ner, långt ut och långt åt sidorna. Kanonkula, som sagt
  • missable

snett från sidan

och helt från sidan

• Btrix
    Heavenlie skrev 2011-10-18 21:51:10 följande:
    Hej hopp, din växte verkligen rakt ut! Jättefin mage. Men hur är skrocket nu igen, är det "pojkmagar" som växer rakt ut och som inte "flyter ut" på sidorna? Syns det på dig bakifrån att du är gravid? Min är tusan både långt ner, långt ut och långt åt sidorna. Kanonkula, som sagt
    Hej! Ja den växer verkligen rakt ut! Det är väl en så kallad "pojkmage". Syns nästan inget bakifrån, bara mera "handtag" Flört

Med dottern var magen mer "överallt", och med sonen var magen mindre och nått" mitt i mellan" . Det skall bli spännande att se vad som gömmer sig i magen denna gången Glad  !

Det är roligt att se så många fiina magar!!!   

Svar på tråden Magbilder till tråden "Januaribebis 2012"