• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • varfördåför
    dawkins skrev 2011-05-20 16:37:59 följande:
    Jag skulle inte uppskatta om min sambo solade topless på en allmän strand etc. och hon skulle respektera om jag inte ville det. Jag är ju för fan kille själv, så jag vet nog fan vad vi killar fantiserar om när vi ser en topless tjej, så därför uppskattar jag inte om min sambo skulle slita av sig bikiniöverdelen. Men ni andra tjejer, gör det, för jag och alla andra killar gillar att flukta på tuttar och fantisera om att sätta på er. Hårda ord, men så funkar vi grabbs. Visst, det finns säkert något undantag, men ingen som jag träffat..
    din tjej får inte bestämma över sin kropp men du får fantisera om att sätta på andra kvinnor?! vilket underbart förhållande ni måste ha.
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • varfördåför
    Wizzle skrev 2011-05-20 16:38:47 följande:
    De jag menade var att de som stör sig på bröst vid stranden får sola hemma kanske? Där finns det ju inte så mycket bara bröst?
    ok, blev förvirrad av alla dom och man osv.
  • Jonssons

dawkins har dessvärre helt rätt. Vi killar funkar så till 99%. Vi vill inte att andra killar ska spana in tjejens bröst, men vi kollar gärna på andra. Inget konstigt med det, ingen kille har väl påstått att vi har hög moral och att vi är fullständigt konsikventa, nej, vi är kåta hanar som vill kolla på andra tjejers tuttar. Det vill jag med!!

• varfördåför
    Jonssons skrev 2011-05-20 16:47:50 följande:
    dawkins har dessvärre helt rätt. Vi killar funkar så till 99%. Vi vill inte att andra killar ska spana in tjejens bröst, men vi kollar gärna på andra. Inget konstigt med det, ingen kille har väl påstått att vi har hög moral och att vi är fullständigt konsikventa, nej, vi är kåta hanar som vill kolla på andra tjejers tuttar. Det vill jag med!!
    var tvungen att fråga min man, han erkänner villigt att han skulle kolla på andra barbystade kvinnor, men inte fan skulle han hindra mig att gå utan överdel inte. Dels får ju han se dem och dels får han visa alla andra män vad han ahr och inte de ;-P
  • Spartacus

mitt enkla svar är att alla andra var topless utomlands lika bra att passa på att få en jämnare bränna!
    men vi låg allihopa vid en hotellpool så det var ju itne så jättemånga som glodde direkt.

sen så har ju alla olika uppfattning om sin kropp och det behöver ju absolut inte betyda att vi inte respekterar våra kroppar för den sakens skull! mina bröst har helt enkelt aldrig varit så laddade för mig som dina bröst verkar vara för dig... inte sällan går ajg omkring med bar överkropp hemma .

kan inte du bara respektera att kvinnor kan känna så?

• Jonssons
    varfördåför skrev 2011-05-20 16:53:02 följande:
    var tvungen att fråga min man, han erkänner villigt att han skulle kolla på andra barbystade kvinnor, men inte fan skulle han hindra mig att gå utan överdel inte. Dels får ju han se dem och dels får han visa alla andra män vad han ahr och inte de ;-P
    Det är ju bra att han inte bryr sig om att du solar topless, men han knullar din medsystrar med blicken, det kan du vara säker på (även om han inte erkänner det för dig, för det skulle inte jag heller erkänna för min partner). Han är kille och vi funkar så. Jag är ledsen om jag tjallade på oss bröder, men blåneka, det gör jag..
  • dawkins

Ha, ha, du har så rätt Jonssons, det är klart vi blånekar, det är vi bra på..

• MrsD

Varfor klar ni inte av er era bikini trosor ocksa da? Ni far ju rander dar!?

• MrsD

Nu kommer sakert nagon komma med det utjatade argumentet "men det ar skillnad pa brost och konsorgan". Cool

• varfördåför
    Jonssons skrev 2011-05-20 17:01:27 följande:
    Det är ju bra att han inte bryr sig om att du solar topless, men han knullar din medsystrar med blicken, det kan du vara säker på (även om han inte erkänner det för dig, för det skulle inte jag heller erkänna för min partner). Han är kille och vi funkar så. Jag är ledsen om jag tjallade på oss bröder, men blåneka, det gör jag..
    "han erkänner villigt att han skulle kolla på andra barbystade kvinnor," vars vill du komma?
Svar på tråden Varför sola topless?