• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • MrsD
    Jonssons skrev 2011-05-20 17:01:27 följande:
    Det är ju bra att han inte bryr sig om att du solar topless, men han knullar din medsystrar med blicken, det kan du vara säker på (även om han inte erkänner det för dig, för det skulle inte jag heller erkänna för min partner). Han är kille och vi funkar så. Jag är ledsen om jag tjallade på oss bröder, men blåneka, det gör jag..
    Bra att du sager det, vissa idioter behover hora det. De som tror att brost inte forknippas med nagot sexuellt.
  • varfördåför
    MrsD skrev 2011-05-20 17:08:59 följande:
    Nu kommer sakert nagon komma med det utjatade argumentet "men det ar skillnad pa brost och konsorgan". Cool
    uttjatat av en anledning?
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • MrsD
    MrsD skrev 2011-05-20 17:10:21 följande:
    Bra att du sager det, vissa idioter behover hora det. De som tror att brost inte forknippas med nagot sexuellt.
    (av vissa man och kvinnor for den delen ocksa)
  • Croft

Jag solar helst inte överhuvudtaget eftersom jag bara blir bränd! Så detta med att sola topless eller ej är en icke-fråga för min del.

• MrsD
    varfördåför skrev 2011-05-20 17:10:35 följande:
    uttjatat av en anledning?
    Finns inga andra bra argument. Darfor ar det uttjatat.
  • varfördåför
    MrsD skrev 2011-05-20 18:18:23 följande:
    Finns inga andra bra argument. Darfor ar det uttjatat.
    men det är ett bra argument, man må väl få använda de bra argumenten ingen då folk är för dumma för att fatta första gången?
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • annmin
    Jonssons skrev 2011-05-20 17:01:27 följande:
    Det är ju bra att han inte bryr sig om att du solar topless, men han knullar din medsystrar med blicken, det kan du vara säker på (även om han inte erkänner det för dig, för det skulle inte jag heller erkänna för min partner). Han är kille och vi funkar så. Jag är ledsen om jag tjallade på oss bröder, men blåneka, det gör jag..
    ... och för att det sitter en liten tyglapp över bröstvårtan så låter män bli att fantisera? 
  • nika
    MrsD skrev 2011-05-20 17:06:25 följande:

Varfor klar ni inte av er era bikini trosor ocksa da? Ni far ju rander dar!?

Man får väl inte sola naken på allmän strand i Sverige, eller? 
Svar på tråden Varför sola topless?