• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • MrsD
    nika skrev 2011-05-20 18:54:10 följande:
    Man får väl inte sola naken på allmän strand i Sverige, eller? 
    Bor inte i Sverige, kan inte era lagar.
  • alvaereva
    Annaïck skrev 2011-05-20 18:32:02 följande:
    ja du.. vet ej...de kanske vill ha cancer??
    För cancer får man som ett brev på posten om man väljer att sola tuttarna?
    Och alla med bikikiöverdel på får inte det? 
  • Verkligen

Vad spelar det för roll? Det är ju bara bröst för bövelen.

Nån sa att alla killar ser bröst som sexuellt och blir attraherade av det, det tror inte jag.
    Hur fungerar det då i sjukvården? Blir läkarna kåta och fluktar efter brösten?

Sola topless om ni vill, och om ni inte vill så slipp.

♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmoravmig.wordpress.com
  • exiteme
    MrsD skrev 2011-05-20 17:06:25 följande:

Varfor klar ni inte av er era bikini trosor ocksa da? Ni far ju rander dar!?

Jag gillar inte ränder. Spenderar min tid i solen på nakenbadet.
  • Manchester

Jag solar inte topless på allmän plats, däremot på min egen uteplats eller annat mer privat ställe. Grannen kan möjligen se mig om han står på sin balkong och lutar sig över räcket. En annan granne skulle kunna ställa sig på tå på sin uteplats och titta över planket. Gör de det och tar illa vid sig av att se mina bröst så får de skylla sig själva.

Varför jag solar utan överdel? Ibland för att jag badat och vill ha så lite blött tyg som möjligt på mig. Ibland för att bikiniöverdelen inte stämmer så bra i formen jämfört med annat jag vill ha på mig. De vita bikiniranden på höften gör mig inget. Jag brukar inte gå så lättklädd att någon kan se den i alla fall. Däremot har jag haft en del bikiniöverdelar som varit väldigt snygga, men som gett vita områden som syns när man har exempelvis en lite djupare v-ringning och det gillar jag inte.

• 201201232

För att jag vill ha snygga solbrända bröst när jag ammar offentligt. 

• Dreams Never Ends
    201201232 skrev 2011-05-20 21:00:29 följande:
    För att jag vill ha snygga solbrända bröst när jag ammar offentligt. 
    HAHAHAH
  • Dreams Never Ends
    MrsD skrev 2011-05-20 17:08:59 följande:
    Nu kommer sakert nagon komma med det utjatade argumentet "men det ar skillnad pa brost och konsorgan". Cool
    Haha jaa.... så typiskt.... Själv visar jag varken bröst eller könsorgan offentligt.
  • MrsD
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 21:36:15 följande:
    Haha jaa.... så typiskt.... Själv visar jag varken bröst eller könsorgan offentligt.
    Samma har. Tycker inte om att visa allt jag har till alla. Den enda som ar vard att se mina privata delar ar min alskling.
  • MrsD
    exiteme skrev 2011-05-20 20:44:55 följande:
    Jag gillar inte ränder. Spenderar min tid i solen på nakenbadet.
    Det ar bra att det finns nakenbad for de som vill bada nakna.
Svar på tråden Varför sola topless?