• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • LjubaviMoja
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:15:17 följande:

Ingen risk, TS är muslim.. Nakna bitar av hud är farligt...
    Min mamma är muslim men solar ändå i bikini och går i korta kjolar så what? Alla muslimer måste inte dölja sig.

Det handlar bara om att man inte vill visa så könsliga ställen på kroppen något kan man väl lämna till fantasin elelr sin partner.
  • HäckHäxan
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 14:18:09 följande:
    Det är många som gillar bröst oavsett om de är hänginga, rynkiga, fasta eller små.
    Jo men bröst är inte särskilt sexuella för alla, inte ens för alla män och förmodligen inte för alla kvinnor heller. Sen hur dom ser ut är ju skit samma tycker jag då
    My shoes in your face!!!!!
  • HäckHäxan
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-20 14:18:40 följande:
    Vem har sagt att jag är muslim? Sluta anta saker. Du skämmer ut dig.
    Antog att det som skrivs i andra trådar är sant, men my bad. Fortsätt du trolla vidare, det går nog prima
  • HäckHäxan
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 14:20:20 följande:
    Min mamma är muslim men solar ändå i bikini och går i korta kjolar så what? Alla muslimer måste inte dölja sig.

Det handlar bara om att man inte vill visa så könsliga ställen på kroppen något kan man väl lämna till fantasin elelr sin partner.
    Det gäller inte för alla muslimer. Jag är halvturk, du behöver inte förklara det där för mig. Om alla muslimer ansett att bikini var okej så hade burkan varit avvecklad
  • LjubaviMoja
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:21:16 följande:
    Jo men bröst är inte särskilt sexuella för alla, inte ens för alla män och förmodligen inte för alla kvinnor heller. Sen hur dom ser ut är ju skit samma tycker jag då
    Det räcker att de är sexuella för många för att få mig att dölja dom.
  • LjubaviMoja
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:23:54 följande:
    Det gäller inte för alla muslimer. Jag är halvturk, du behöver inte förklara det där för mig. Om alla muslimer ansett att bikini var okej så hade burkan varit avvecklad
    Okej varför skrev du då som du gjorde, att Ts är muslim och tycker att naket är farligt? Då utgår jag från att du menar att alla muslimer tänker så.
  • LjubaviMoja

Jag måste bara påpeka ännu en gång att jag inte har något alls emot om folk solar topless försöker bara på något sätt försvara mitt tankesätt för varför jag väljer att inte göra det. Har en massvis med kompisar som solar topless det rör mig inte i ryggen. Det jag stör mig på är kommentarer so  att jag på något sätt skulle skämmas för min kropp och det är anledningen till att jag väljer att inte visa mina bröst, eller att det är pga min man som jag väljer att inte göra det. Så är verkligen inte fallet.

• HäckHäxan
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 14:26:43 följande:
    Okej varför skrev du då som du gjorde, att Ts är muslim och tycker att naket är farligt? Då utgår jag från att du menar att alla muslimer tänker så.
    Det är rätt oviktigt vad du antar. Jag svarade på ett inlägg jag uppfattade som ironiskt med ja just det ironi Solig
  • LjubaviMoja
    HäxanSurtant skrev 2011-05-20 14:29:38 följande:
    Det är rätt oviktigt vad du antar. Jag svarade på ett inlägg jag uppfattade som ironiskt med ja just det ironi Solig
    Det uppfattas inte som ironiskt utav alla, och du är inte den enda som antytt att ts tycker så bara för att hon är muslim. Finns alla sorters människor som känner som ts det behöver inte vara så konstigt. Alla tycker jo olika.
  • HäckHäxan
    LjubaviMoja skrev 2011-05-20 14:25:23 följande:
    Det räcker att de är sexuella för många för att få mig att dölja dom.
    För mig är bröst helt osexuella, sen vad andra har för åsikt om dom är deras problem.

Jag kan bara tala för mig själv här men det krävs liksom mer en ett naket bröst, en naken penis osv för att jag skall uppfatta det som sexuellt. Nakenhet är per automatik inte sexuellt för mig, för min sexuella lust styrs av min hjärna, av det som triggas där osv och inte av att se någon nakenbild eller männsika naken live.
Svar på tråden Varför sola topless?