• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • Dreams Never Ends
    LucyStacy skrev 2011-05-21 13:36:33 följande:
    Ja. Eller kvinnor som köper TVÅ meloner i affären? Vad är det för fel på att bara köpa EN. Kan de inte bara köpa en melon. Åka hem. Lämna melonen. Åka tillbaks. Köpa andra melonen. Kanske inte så kul för männen som står i kön till kassan att få stånd för att fantasierna skenar iväg när dess slampiga kvinnor INTE KAN KÖPA EN MELON I TAGET!!!
    Vad fan snackar du om? Obestämd
  • LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-21 19:35:37 följande:
    Vad fan snackar du om? Obestämd
    Meloner. Vad snackar du själv om? Nä, förresten. Du behöver inte svara. Jag ser att du också snackar om meloner. Hela tråden igenom. Kom igen det är bara meloner. Du äter dom, sedan ser du dom aldrig mer igen. Tycker du att man ska ta på bikiniöverdel på melonerna? Tycker du att de smakar godare då?
  • Dreams Never Ends
    LucyStacy skrev 2011-05-21 19:40:19 följande:
    Meloner. Vad snackar du själv om? Nä, förresten. Du behöver inte svara. Jag ser att du också snackar om meloner. Hela tråden igenom. Kom igen det är bara meloner. Du äter dom, sedan ser du dom aldrig mer igen. Tycker du att man ska ta på bikiniöverdel på melonerna? Tycker du att de smakar godare då?
    Ja jävlar vad kåt man blir på vattenmeloner som man äter? Driv inte med mig
  • Toboas
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-21 19:47:16 följande:
    Ja jävlar vad kåt man blir på vattenmeloner som man äter? Driv inte med mig
    Det är ungefär lika rimligt i mina ögon som din underförstådda tes att män blir jävligt kåta av att se nakna bröst by default.
  • Dreams Never Ends
    Toboas skrev 2011-05-21 20:11:43 följande:
    Det är ungefär lika rimligt i mina ögon som din underförstådda tes att män blir jävligt kåta av att se nakna bröst by default.
    Hahaha stackars dig! Om brösten är så osexuella för dig kan du ju lika gärna köpa två vattenmeloner och kåta på i sängen.
  • LucyStacy
    Toboas skrev 2011-05-21 20:11:43 följande:
  • LucyStacy
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-21 21:16:50 följande:
    Hahaha stackars dig! Om brösten är så osexuella för dig kan du ju lika gärna köpa två vattenmeloner och kåta på i sängen.
  • brünnhilde
    Dreams Never Ends skrev 2011-05-21 21:16:50 följande:
    Jag är glad att min man inte läser den här tråden. han skulle bli rent utsagt fly förbannad över att det sitter folk och tror att alla män är djur som bara har en sak i huvudet.

en riktigt stor förolämpning mot alla fina och vettiga män, är vad det är!

Förstår ni inte hur nedvärderande det måste kännas att det finns folk som tror att man går igång på vad som helst? Det finns män som bara attraheras av bröst som sitter på kvinnan de älskar. Alla andra ger de blanka fan i, topless som dolda.

jag hade blivit skitarg om alla killar trodde att jag blev kåt bara jag var i närheten.
  • LjubaviMoja
    brünnhilde skrev 2011-05-21 21:28:33 följande:
    Jag är glad att min man inte läser den här tråden. han skulle bli rent utsagt fly förbannad över att det sitter folk och tror att alla män är djur som bara har en sak i huvudet.

en riktigt stor förolämpning mot alla fina och vettiga män, är vad det är!

Förstår ni inte hur nedvärderande det måste kännas att det finns folk som tror att man går igång på vad som helst? Det finns män som bara attraheras av bröst som sitter på kvinnan de älskar. Alla andra ger de blanka fan i, topless som dolda.

jag hade blivit skitarg om alla killar trodde att jag blev kåt bara jag var i närheten.
    Det handlar nog inte bara om att "kåta" upp männen utan att man kanske inte vill visa sina bröst för allmänheten.

Men jag fattar inte varför man ska störa sig på de som vill göra det-
  • såffan

så länge mina bröst är snygga tänker jag fortsätta att sola toppless. Jag har respekt för min kropp och just därför tänker jag inte spärra in mina kroppsdelar helt i onödan för någon annas skull.

Svar på tråden Varför sola topless?