• Dreams Never Ends

Varför sola topless?

Varför vill man sola topless?

Att man vill bli brun på brösten är^ju ingen bra förklaring. Jag vill också bli brun på hela kroppen, jag HATAR vita linjer efter bikinin, men ska jag sola naken för det? Nej!

Jag blir inte störd av att folk solar topless, men det gör mig typ.. besviken på mänsligheten!!!
    Har ni verkligen ingen respekt för era kroppar? Känner ni ingen som helst känsla av att ha något privat?

Och varför solar ni topless-solare aldrig topless i Sverige men gör det utomlands?

• Svar på tråden Varför sola topless?
  • brünnhilde
    LjubaviMoja skrev 2011-05-21 21:31:58 följande:
    Det handlar nog inte bara om att "kåta" upp männen utan att man kanske inte vill visa sina bröst för allmänheten.

Men jag fattar inte varför man ska störa sig på de som vill göra det-
    Jag syftar på Ts. Igen.
  • Dreams Never Ends
    brünnhilde skrev 2011-05-21 21:34:03 följande:
    Jag syftar på Ts. Igen.
    Alla tänder inte på bröst, Nej? En del tänder precis som du säger bara på bröst som sitter på den man älskar (som min kille) Solig

Men det betyder inte att bröst i allämanhet inte är sexuella. Saker kan vara sexualla utan att man/alla tänder på det.
  • aldrigmer

Nå't som stör mig är användandet av uttrycket "privata delar". Detta är ett direktlån från amerikanskans private parts. begreppet privata delar finns inte i Sverige generellt.

Vad jag vill ha privat kan skilja sig ordentligt från vad du vill ha privat, kära TS. Mina bröst vill ha sol i lagom mängd och det får de. Om någon tänder på dem, ja under sker. En naturist har andra privata delar, det vet jag mycket lite om men uttrycket privata delar passar dåligt i diskussionen.

• LjubaviMoja

Kankse OT men solade topless på solariumet idag och brösvårtorna blev jo helt mörka inte alls snyggt.

Blir det så på alla? Jag kommer nog ha något över bröstvårtorna nästa gång

• såffan

mina blir inte så men så smörjer jag bröstvårtorna med hög solskyddfaktor för skinnet där är ju extra kännsligt och svidande bröstvårtor är inget kul :/

• LjubaviMoja
    såffan skrev 2011-05-21 22:14:23 följande:
    mina blir inte så men så smörjer jag bröstvårtorna med hög solskyddfaktor för skinnet där är ju extra kännsligt och svidande bröstvårtor är inget kul :/
    Ja eller så får jag göra så nästa gång, men jag köpte med såntär man kan smörja in sig med så att man blir ännu brunare och den har också solkydd i sig men de blev ändå helt bruna
  • Dreams Never Ends
    aldrigmer skrev 2011-05-21 22:07:25 följande:
    Nå't som stör mig är användandet av uttrycket "privata delar". Detta är ett direktlån från amerikanskans private parts. begreppet privata delar finns inte i Sverige generellt.

Vad jag vill ha privat kan skilja sig ordentligt från vad du vill ha privat, kära TS. Mina bröst vill ha sol i lagom mängd och det får de. Om någon tänder på dem, ja under sker. En naturist har andra privata delar, det vet jag mycket lite om men uttrycket privata delar passar dåligt i diskussionen.
    Ja en del har ju inga privata delar alls tydligen.....Obestämd
  • bubblan79
    LjubaviMoja skrev 2011-05-21 22:11:20 följande:
    Kankse OT men solade topless på solariumet idag och brösvårtorna blev jo helt mörka inte alls snyggt.

Blir det så på alla? Jag kommer nog ha något över bröstvårtorna nästa gång
    sola inte utan underdel om du oroar dig för mörka bröstvårtor, då lär dina läppar down under bli likadana haha
    (¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • LjubaviMoja
    bubblan79 skrev 2011-05-21 22:19:58 följande:
    sola inte utan underdel om du oroar dig för mörka bröstvårtor, då lär dina läppar down under bli likadana haha
    Hehe ja man kan jo tro de men just det har inte blivit mörkt ännu, men bröstvårtorna chokade mig rejält
  • Dreams Never Ends
    bubblan79 skrev 2011-05-21 22:19:58 följande:
    När jag solar solarium brukar jag ta av mig trosorna och lixom "lägga dom" mellan benen så inte blygdisarna blir mörka.
Svar på tråden Varför sola topless?