• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 13:55:49 följande:
    ingen av länkarna verkade fungera för mig, på ena var en jazz musiker och på den andra obama och har chibs blivit obama så fattar jag inet häller vad som hänt

men jag tycker att han är snyggare nu än han var då han var ung, typ i hailander (vist avr det den)
    Mendå, en ska det vara en jazzmusiker på, han heter tydligen också Tommy Flanagan (Chibs). Den andra ska INTE vara på Obama. Det ska vara en fulbild på den riktigt Chibs med snuskhår, gubbmage och allt.

Braveheart var det, och jo han är snyggare nu... I SERIEN. Flört 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 13:59:08 följande:
    Mendå, en ska det vara en jazzmusiker på, han heter tydligen också Tommy Flanagan (Chibs). Den andra ska INTE vara på Obama. Det ska vara en fulbild på den riktigt Chibs med snuskhår, gubbmage och allt.

Braveheart var det, och jo han är snyggare nu... I SERIEN. Flört 
    men snuskhåret stör mig inte (har väl blivit van då så många har det i serien) bara magen som stör och den har han ju i serien också så nää.. tommy är sexig (inte bildskön) även irl
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 14:06:22 följande:
    men snuskhåret stör mig inte (har väl blivit van då så många har det i serien) bara magen som stör och den har han ju i serien också så nää.. tommy är sexig (inte bildskön) även irl
    Det är skillnad på att vara snygg och sexig {#emotions_dlg.djavulsk}
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 14:37:24 följande:
    Det är skillnad på att vara snygg och sexig {#emotions_dlg.djavulsk}
    enorm skillnad, ingen i serien är snygg.. möjligt vis någon av tjejerna, men jag orkar inte känna efter med dem

jax är inte häller snygg det får ni mig inte till att tycka, han ser förbarnslig ut och har för tätt mellan ögone och opie har för storaläppar (sorry gillar inte sådant) och för utåtstående öronen. ja de andra är ju gasnka uppenbart varför de inte är snygga. den snyggaste om man skall räkna så är juice, han är mest bildskön. Men fasen så sexiga de är ändå 
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 14:41:27 följande:
    enorm skillnad, ingen i serien är snygg.. möjligt vis någon av tjejerna, men jag orkar inte känna efter med dem

jax är inte häller snygg det får ni mig inte till att tycka, han ser förbarnslig ut och har för tätt mellan ögone och opie har för storaläppar (sorry gillar inte sådant) och för utåtstående öronen. ja de andra är ju gasnka uppenbart varför de inte är snygga. den snyggaste om man skall räkna så är juice, han är mest bildskön. Men fasen så sexiga de är ändå 
    Och där har vi ju beviset på att det är attityden som attraherar folk, inte själva utseendet i sig.
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 14:48:30 följande:
    Och där har vi ju beviset på att det är attityden som attraherar folk, inte själva utseendet i sig.
    ska nog tillite av varje tror jag. Men det beror nog på vad man är för människa? för de där mespropparna i troblood eller vad det heter är ju inte stentuffa men räknas ju ändå som snygga/sexiga?

ofta är det ju den dom är huvudpersons om är "snygg" oavsett hur rästen av de i serien serut. jag tror att folk är lättlurade.. bara se på omröstningen 61 jax och 4 chibs, säger ju endel om folk ändå
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:20:32 följande:
    ska nog tillite av varje tror jag. Men det beror nog på vad man är för människa? för de där mespropparna i troblood eller vad det heter är ju inte stentuffa men räknas ju ändå som snygga/sexiga?

ofta är det ju den dom är huvudpersons om är "snygg" oavsett hur rästen av de i serien serut. jag tror att folk är lättlurade.. bara se på omröstningen 61 jax och 4 chibs, säger ju endel om folk ändå
    Har inte sett ens en minut av den serien (filmen?). Du ser jag vet inte ens vad det är haha. Och de ses nog som sexiga pga att de är vampyrer (är de det?). Det blir lite farligt. Men fan, hade man sett Alexander Skarsgård på bussen utan att veta om att han var känd hade man ju inte ens reagerat. Han är ju inte sexig i sig... (om ens snygg). 

Haha det är klart att folk är lättlurade och du och jag har sett igenom lurendrejeriet och insett att det är Opie, Chibs OCH TIG som är heta Skål 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 15:23:59 följande:
    Har inte sett ens en minut av den serien (filmen?). Du ser jag vet inte ens vad det är haha. Och de ses nog som sexiga pga att de är vampyrer (är de det?). Det blir lite farligt. Men fan, hade man sett Alexander Skarsgård på bussen utan att veta om att han var känd hade man ju inte ens reagerat. Han är ju inte sexig i sig... (om ens snygg). 

Haha det är klart att folk är lättlurade och du och jag har sett igenom lurendrejeriet och insett att det är Opie, Chibs OCH TIG som är heta Skål 
    vist är det så.. om jag hade sett chibs och skarsgård på bussen hade jag valt chibs ändå (om båda hade varit sevila) människan måste ju ha karaktär ju, man får ju inet bara vara lång och blond, det är ksittråkigt. (stellan skarsgård däremot är jag nog lite kär i)

tur att det finns sånna som vi, annars skulle ju bara jax få ligga :-P (och det är han inet värd)
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:23:59 följande:

Jag har också sett igenom det och tycker dom är heta (fast jag inte tänder så mycket på just Opie) Skål
    Däremot tänder jag på Clay av samma orsak - sexig och manlig men inte snygg. Det var väldigt bra förklarat av varfördåför!
    Fast jag tänder ju nog lite på Alexander också men vet inte riktigt om det är just för att hans rollfigur i True Blood dryper av sex. Måste antagligen analysera mina känslor lite Skrattande Samt titta noggrannt och länge på varenda scen med i nya säsongen i juni!
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:28:39 följande:
    vist är det så.. om jag hade sett chibs och skarsgård på bussen hade jag valt chibs ändå (om båda hade varit sevila) människan måste ju ha karaktär ju, man får ju inet bara vara lång och blond, det är ksittråkigt. (stellan skarsgård däremot är jag nog lite kär i)

tur att det finns sånna som vi, annars skulle ju bara jax få ligga :-P (och det är han inet värd)
    Haha det är sant. Men så tycker jag att det är hetare med äldre män än yngre Oskyldig
    Men Opie har fått många röster han med.. undra vad det är som gör att så många röstar på en stoooor hårig karl. Eller kan det vara för att han är yngre än många i klubben? Eller för att han har en ganska stor roll? Eller så är han bara väldigt känslig. Don't know. (Fast jag vet ju varför jag röstade)