• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-25 18:53:08 följande:
    www.nonpopulist.com/wp-content/uploads/2010/1...

här syns det att cibs har små fötter.. syntes mer på ett ställe i serien dock.. sådant kan störa mig

nu försvinner jag en stund, pooie ska ha datorn :-P (han är väldigt krävande idag känner jag)
    Alltså... jag tycker inte fötterna är så fasligt små. Dom är lagom.

Vad Pooie ställer krav på dig! Städa och lämna datorn till honom osv! Det är tur för honom att han liknar en hottie-teddy på tv för annars skulle vi nog alla komma över och banka lite på hans huvud Flört
    Hota honom med att du känner nån som kan kung fu... (jag då alltså)

Och huuuu, Chibs som 75-åring. Nejtack. Då hoppas jag att han dör i skottlossning i säsong 6 ungefär Tungan ute
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 19:01:03 följande:
    Och huuuu, Chibs som 75-åring. Nejtack. Då hoppas jag att han dör i skottlossning i säsong 6 ungefär Tungan ute
    Det blir ett värdigt slut för honom!
  • Goonie
    HannaVirrpanna skrev 2011-05-25 20:51:30 följande:
    Nu har jag sett alla säsonger... Buhuu... Vill inte vänta för att se fjärde! Tycker dock att Jax ska raka bort gubbskägget....
    Han är faktiskt den enda som inte passar i det. Baby
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 21:06:25 följande:
    Han är faktiskt den enda som inte passar i det. Baby
    Han rakade av fel ände av huvet i s4 Skrattande
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 21:14:39 följande:
    Han rakade av fel ände av huvet i s4 Skrattande
    Gör han?!
  • xXMaLoXx

Om omröstningen hade legat i ett forum för lite yngre, så hade nog ingen annan än Jax fått röster.

Det känns som att när man passerat den värsta fjortiseran så söker man lite mer karaktär för att bli attraherad.

Jag går igång på Opie för att han är relativt manlig, men man skönjer hans mjuka sidor därinne någonstans. Han är sluskig, skitig och kan med att ta livet av folk...men ändå sååå.....mjuuuuk^^

www.hecate.se Theo 100111 <3
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 21:17:52 följande:
    Gör han?!
    Jep. Snaggad i s4 Skrattande Hans frissa tyckte antagligen att hans fettiga hår lidit tillräckligt av hans no poo-behandling.
  • Bordeaux

Nejnejnejnej jag vill inte att jax ska ha samma frisyr som Juice. Usch!