• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:34:43 följande:
    Ett par tre stycken, jag skulle kunna tänka mig alla som är omkring 30år, alltså i serien inte på någon av mina gamla arbetsplatser
    opie, jax och juice?
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:35:44 följande:
    Ja och sen när han förlorar det andra och får sina otroligt snygga sexiga tantglasögon
    haha.. ja.. men han ser ändå sympatisk ut
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:36:33 följande:
    opie, jax och juice?
    Och som gamlingar Chibs och Tig, Tig för upplevelsen och inte utseendet
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:39:09 följande:
    Och som gamlingar Chibs och Tig, Tig för upplevelsen och inte utseendet
    då är det ju fem
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:40:51 följande:
    då är det ju fem
    Jaha jag vet, tyckte det lät lite lite att Kh1 "bara" ville ha ett par tre stycken. När man själv hur lätt som helst kommer upp i fler
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-25 10:42:55 följande:
    Jaha jag vet, tyckte det lät lite lite att Kh1 "bara" ville ha ett par tre stycken. När man själv hur lätt som helst kommer upp i fler
    haha.. ja.. läggtill halfsack så är det sex stycken och kasnke han som inte blev inröstad pga en chefertik.. och tar man även folk utanför klubben så är man fort uppe i 10-15stycken haha
  • Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-05-25 10:44:46 följande:
    haha.. ja.. läggtill halfsack så är det sex stycken och kasnke han som inte blev inröstad pga en chefertik.. och tar man även folk utanför klubben så är man fort uppe i 10-15stycken haha
    Nja inte Half-sack han är lite för nervös för min smak.
    Lille Polis-Hale som blev dödad skulle jag inte ha något emot heller. Men absolute inte storebror Hale han ser läbbig ut.
  • Goonie

Det är ju "Otto" som gjort serien. Fast det kanske alla redan visste Förvånad

• kg8

Nu  har jag sett klart s 3, och va faán! Jag tror iallafall att jag fattade rätt, men jag är ju rätt trög...  Men Gud vad spännande allt är Jag längtar så att jag tror jag dör tills nästa säsong!

• Passionsfrukt

Ni mobbar Clay genast jag avlägsnar mig... bereden eder för en gruvlig hämnd!
    MOAHAHAHAA! *skrattar ondskefullt*

Nånej.

I början av säsong 1 tyckte jag faktiskt att Clay var väldigt mesig och att Gemma verkade styra hela klubben genom honom. Just det där om att hon hoppas att han följer rätt pappa och allt, hon verkade vara jättemanipulativ och sneaky. Men ju mer serien framskred så försvann nog de tankarna hos mig. Visst är hon ganska sneaky och handlingskraftig men inte kan man ju direkt säga att hon styr klubben. Däremot skulle nog inte klubben funka utan henne för hon sköter ju all markservice, håller redan på familjerna osv.