• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:28:39 följande:
    tur att det finns sånna som vi, annars skulle ju bara jax få ligga :-P (och det är han inet värd)
    Jag är en så obvious prettyboy, jag har aldrig tyckt han var nåt att ha. Visst, snygg tvättbräda och snygg rygg men jaha? Det var nog de "manligare" och framförallt äldre karlakarlarna som jag genast drogs till. Samt Juice, som blivit mer och mer favorit. Och Happy.
  • Passionsfrukt
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:33:46 följande:
    Jag är en så obvious prettyboy, jag har aldrig tyckt han var nåt att ha. Visst, snygg tvättbräda och snygg rygg men jaha? Det var nog de "manligare" och framförallt äldre karlakarlarna som jag genast drogs till. Samt Juice, som blivit mer och mer favorit. Och Happy.
    Haha, det ska stå Jax och inte jag. Jag är ingen obvious prettyboy :'D
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:34:43 följande:
    Haha, det ska stå Jax och inte jag. Jag är ingen obvious prettyboy :'D
    Joooo det är du! Avslöjad! Det är du framför Queer as Folk på lördagsnätterna! Flört
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 15:32:11 följande:
    Haha det är sant. Men så tycker jag att det är hetare med äldre män än yngre Oskyldig
    Men Opie har fått många röster han med.. undra vad det är som gör att så många röstar på en stoooor hårig karl. Eller kan det vara för att han är yngre än många i klubben? Eller för att han har en ganska stor roll? Eller så är han bara väldigt känslig. Don't know. (Fast jag vet ju varför jag röstade)
    jag gissar på gasnka stor roll och sedan att han är manlig. de som inte vill ha pojkig och vältränad vill ha manlig så då röstar det på opes. Men många som röstat har säkert bara sett något avsnitt (annars ahde de varit här och diskuterat) och då är det ju jax som man fortast får en relation till därför leder han över opie, annars hade de nog legan något närmare i röstningen iaf.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:33:46 följande:
    ryggen är assnygg måste jag ju erkänna, men tvättbrädor går bort för mig..
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:35:39 följande:
    Joooo det är du! Avslöjad! Det är du framför Queer as Folk på lördagsnätterna! Flört
    Okej, jag erkänner!
    ...sade hon som aldrig ens sett Queer as Folk :-P
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:47:25 följande:
    Okej, jag erkänner!
    ...sade hon som aldrig ens sett Queer as Folk :-P
    Hehe snyggt sätt att beskriva sig på också. En obvious prettyboy.
    Skämt åsido. Se serien, den är bra Solig
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:48:56 följande:
    Hehe snyggt sätt att beskriva sig på också. En obvious prettyboy.
    Skämt åsido. Se serien, den är bra Solig
    Jättefin presentation vid typ arbetsansökan: Hej, jag är då alltså en obvious prettyboy och jag tror jag skulle vara bra på det här jobbet just därför!
    Alltså jag viiiiill inte bli hooked på fler serier! Har dessutom en lång lista på en massa serier jag borde se, såna som typ hör till allmänbildningen... tror jag ska börja ha som regel att jag inte börjar se på några nya serier förrän de är slut, då laddar man bara hem alla säsonger och kollar i ett sträck och så är det bra med det.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:53:28 följande:
    Jättefin presentation vid typ arbetsansökan: Hej, jag är då alltså en obvious prettyboy och jag tror jag skulle vara bra på det här jobbet just därför!
    Alltså jag viiiiill inte bli hooked på fler serier! Har dessutom en lång lista på en massa serier jag borde se, såna som typ hör till allmänbildningen... tror jag ska börja ha som regel att jag inte börjar se på några nya serier förrän de är slut, då laddar man bara hem alla säsonger och kollar i ett sträck och så är det bra med det.
    cheferna blir nog förvånade dock då de inser att du är kvinna?!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-25 15:55:28 följande:
    cheferna blir nog förvånade dock då de inser att du är kvinna?!
    That's the mystery and beauty of it!