• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 15:53:28 följande:
    Jättefin presentation vid typ arbetsansökan: Hej, jag är då alltså en obvious prettyboy och jag tror jag skulle vara bra på det här jobbet just därför!
    Alltså jag viiiiill inte bli hooked på fler serier! Har dessutom en lång lista på en massa serier jag borde se, såna som typ hör till allmänbildningen... tror jag ska börja ha som regel att jag inte börjar se på några nya serier förrän de är slut, då laddar man bara hem alla säsonger och kollar i ett sträck och så är det bra med det.
    Men den är jättekort och bara en säsong. Sen tror jag att de gjorde nån amerikansk version men det är den brittiska som (jag vet) är bra.
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 15:56:54 följande:
    Men den är jättekort och bara en säsong. Sen tror jag att de gjorde nån amerikansk version men det är den brittiska som (jag vet) är bra.
    Bara en säsong? Hmm... då måste jag ju faktiskt tänka om lite...
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-25 16:01:30 följande:
    Bara en säsong? Hmm... då måste jag ju faktiskt tänka om lite...
    Ja, den är sorgligt kort.
  • Passionsfrukt
    Goonie skrev 2011-05-25 16:03:39 följande:
    Ja, den är sorgligt kort.
    Men sorgligt korta serier är oftast de bästa, de blir aldrig tjatiga.
    Exempel:
    -Wonderfalls
    -Flight of the ConchordsHjärta
    -Black BooksHjärta
    -Absolutely Fabulous
    -Spaced Hjärta
    -Beauty and the Beast (dåligt exempel, den var bara tre säsonger med spårade ur redan vid andra och trean var helt åt skogen)
  • varfördåför

pooie kom hem och insåg att huset inte var representabelt nog.. nu är det städat och fint dock.. men fy vad jobbigt det är att plocka saker från golvet då man har bihåleinflamation.. känns som jag är på fyllan nu

ibland är det tur att serier slutar efter en eller två säsonger, ofta kör de för länge.. men SoA har minst fem sesongen kvar

• Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 17:56:41 följande:
    pooie kom hem och insåg att huset inte var representabelt nog.. nu är det städat och fint dock.. men fy vad jobbigt det är att plocka saker från golvet då man har bihåleinflamation.. känns som jag är på fyllan nu

ibland är det tur att serier slutar efter en eller två säsonger, ofta kör de för länge.. men SoA har minst fem sesongen kvar
    Fan, måste du göra annat än att sitta vid datorn och prata SoA-snusk? Oskyldig 

MINST 5 säsonger Skrattande
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 18:26:32 följande:
    Fan, måste du göra annat än att sitta vid datorn och prata SoA-snusk? Oskyldig 

MINST 5 säsonger Skrattande
    nää.. jag tycker dte är lite illa att jag inte får göra exakt som jag vill alltid *surar*

hehe.. sesong 9 har alla de gamla blivit så gamla att de är för gamla och de som är gränsfall unga nu är nog gamla och de nya är i samma ålder som de unga är nu jax barn har börjat skolan och opies har redan gått ut och gått med i klubben
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-25 18:30:03 följande:
    nää.. jag tycker dte är lite illa att jag inte får göra exakt som jag vill alltid *surar*

hehe.. sesong 9 har alla de gamla blivit så gamla att de är för gamla och de som är gränsfall unga nu är nog gamla och de nya är i samma ålder som de unga är nu jax barn har börjat skolan och opies har redan gått ut och gått med i klubben
    Det tycker jag du ska ta upp med Pooie. Det är fasiken inte rättvist!

Kräks Jag vill dock inte se Chibs så gammal. Eller Tig. De lär ju vara typ 75 då. Det är FÖR gammalt. 
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-25 18:32:01 följande:
    Det tycker jag du ska ta upp med Pooie. Det är fasiken inte rättvist!

Kräks Jag vill dock inte se Chibs så gammal. Eller Tig. De lär ju vara typ 75 då. Det är FÖR gammalt. 
    haha.. 60 iaf och piny har dött av ålder