• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför

det hördes ju att han föll just då det blev svart... *nu får jag spoila lite också* :-P

tror detta kan få clay att öppna ögonen och den svarta polisen att byta till "rätt" sida av lagen

• trollkarl

@ varför

Tyckte också jag hörde det.. Förhoppningsvis lägger han korten på bordet o berättar om utpressningen av polisen. Så klubben "stepping up to the plate" så att säga.

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 13:07:17 följande:
    @ varför

Tyckte också jag hörde det.. Förhoppningsvis lägger han korten på bordet o berättar om utpressningen av polisen. Så klubben "stepping up to the plate" så att säga.
    och erkänner det andra som hände i skogen med "kolegan"?! han är ju lite väl insyltad redan :-S
  • trollkarl

@ varför

Han måste lägga korten på bordet, varför han inte gjorde det från början e skumt, då up north chaptren har svarta medlemmar. Såg vi ju för ett par avsnitt sen.

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 13:19:36 följande:
    @ varför

Han måste lägga korten på bordet, varför han inte gjorde det från början e skumt, då up north chaptren har svarta medlemmar. Såg vi ju för ett par avsnitt sen.
    men det kasnke bara är första klubben som har den regeln, cibbs var ju införstådd med den också.. (men jag tror ju fortafrande att happy har mörkt påbrå)..

Men jag tycker at deär för mycket jusi och för lite chibbs nu (som en parentes bara) vist gillar jag juise, men han är ju ingen chibbs.. :-S
  • trollkarl

@ varför

Haha! Du tänkte så

Ja men oavsett har juice satt kuken i rävsaxen..

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 13:42:41 följande:
    @ varför

Haha! Du tänkte så

Ja men oavsett har juice satt kuken i rävsaxen..
    jo.. han skulle ha fortsatt vara söt och blåst som i de första två säsongerna.. han gapade nog efter för mycket
  • trollkarl

@ varför

Nja, blåst vete fan, han har ju alltid vart klubbens man gällande "intel"

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-10-21 14:00:50 följande:
    @ varför

Nja, blåst vete fan, han har ju alltid vart klubbens man gällande "intel"
    jo, men lite sådär gulligt missanpassad menar jag rent i iq är han nog inte blåst