• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-17 18:30:35 följande:
    Okej då är det lite klarare. Ja, jag är bara rädd att otto ska göra illa Bobby på nått sätt när han kommer dit. :S
    jag tror att han ger klubben lenny istället. otto orkar inte mer, därför fixar han "frigång mellan stängsel" till lenny för att han skall fortsätta hjälpa klubben på insidan?!
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-17 18:37:32 följande:
    jag tror att han ger klubben lenny istället. otto orkar inte mer, därför fixar han "frigång mellan stängsel" till lenny för att han skall fortsätta hjälpa klubben på insidan?!
    Vi skiter väl i Lenny, vi vill ju ha Otto Skrattande
  • Passionsfrukt
    Quinna skrev 2011-11-17 18:56:10 följande:
    *Sörjer Kozik*

Gråter{#emotions_dlg.flower}
    TV-historiens fånigaste död. Now you're here - BOOM - now you're not. Så himla antiklimax.
  • Quinna
    Passionsfrukt skrev 2011-11-20 20:09:32 följande:
    TV-historiens fånigaste död. Now you're here - BOOM - now you're not. Så himla antiklimax.
    Haha, ja snopet.
    fröken01 skrev 2011-11-20 21:08:03 följande:
    Väldigt bra avsnitt! Hoppas nu att Tag styr upp saker och ting. Diggar honom starkt!
    *Fnissar*  Tig.
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-20 20:09:32 följande:
    hahaha.. som du beskrev det lät det ju nästan gulligt

men annars var det ju en lite maffig död ändå, inte alla som sprängs i bitar ju dock blir dte nog ingen öppen kista på begravningen på tisdag
  • varfördåför

påtal om "tag" tig då jag såg första avsnittet av serien så trodde jag att jax hette PAX som min sons zhu zhu hamster han kändes inte sexigare med det namnet måste jag säga

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-20 23:06:57 följande:
    påtal om "tag" tig då jag såg första avsnittet av serien så trodde jag att jax hette PAX som min sons zhu zhu hamster han kändes inte sexigare med det namnet måste jag säga
    :'D
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-20 23:04:33 följande:
    hahaha.. som du beskrev det lät det ju nästan gulligt

men annars var det ju en lite maffig död ändå, inte alla som sprängs i bitar ju dock blir dte nog ingen öppen kista på begravningen på tisdag
    Nej det har du rätt i, alla blir inte sprängda i bitar och har sina armar flygandes överallt (som typ bredvid Juice som såg lite sådär lagom hysterisk ut). Finns inte mycket kvar att begrava där, inte...
    Men det var så fånigt! Sedan efteråt typ "vi tar ett glas och vi har en ceremoni sedan när den här skiten är över" och därefter glömde de hela grejen... Iofs hade de annat att tänka på, men när Half-Sack dog var det en större grej...