• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    tezz840 skrev 2011-11-21 22:30:02 följande:
    vad tror ni kommer hända imorgon då?

det kommer nog inte hända nånting med Clay ännu tror jag.. =/
    Ope kommer nog att gå till Gemma och fråga om allt är sant så kommer hon att övertala honom att hon tar hand om det... som vanligt.... =(
    vill ju bara att alla ska fatta nångång. så att han äntligen dör (om man får säga så?) =/
    jag tror opie får göra det.. eller så gör jax det åt opie som ploster på såren förtat han fick honom att stanna.. eller så gör tara det.. det vore coolt..!

hoppas att tara gör det, hon rymmer från psyket och skjuter honom!
  • sasty

Tisdag, tisdag.. Imorg blir det ljuvlig tvtid!! Kan knappt bärga mig efter att se hunken opie.. Spec nu när han är lack ;))

• varfördåför
    sasty skrev 2011-11-22 07:18:33 följande:
    Tisdag, tisdag.. Imorg blir det ljuvlig tvtid!! Kan knappt bärga mig efter att se hunken opie.. Spec nu när han är lack ;))
    eller hur sista bilderna på honom i sista avsnittet då han bara var ond och sammanbiten.. *mys*
  • varfördåför

fb har samma smak som mig.. genast efter avsnittet så quotade jag ju tig här i tråden, idag kom detta på fb :"

"

"Quote of the episode, Tig: "terrified, but totally erect".

känner mig lite stolt nu ;-P

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-22 09:54:36 följande:
    fb har samma smak som mig.. genast efter avsnittet så quotade jag ju tig här i tråden, idag kom detta på fb :"

"

"Quote of the episode, Tig: "terrified, but totally erect".

känner mig lite stolt nu ;-P

Shit, du var riktigt on the spot! Vi börjar kunna det här nu Glad
  • Lily of the Hollow

I söndags såg jag ett par i 30-års åldern som båda bar både t-shirts och hoods med SoA-tryck på Lite som när äldre par går runt med matchande träningsoveraller eller vindjackor. 

• trollkarl

@ Lily

Där kan man snacka soaberoende

• Passionsfrukt
    Lily of the Hollow skrev 2011-11-22 16:07:22 följande:
    I söndags såg jag ett par i 30-års åldern som båda bar både t-shirts och hoods med SoA-tryck på Lite som när äldre par går runt med matchande träningsoveraller eller vindjackor. 
    Dom var nog tuffast i byn dom bodde i
  • varfördåför

som jag sagt tidigar ei tråden. Jag fattar verkligen inte hur vuxna kan köpa tröjorna och gå runt i dem på stan det är ok upp ntill 18år möjligen, men inte sedan.

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-22 16:46:39 följande:
    som jag sagt tidigar ei tråden. Jag fattar verkligen inte hur vuxna kan köpa tröjorna och gå runt i dem på stan det är ok upp ntill 18år möjligen, men inte sedan.
    Jonej jag fattar inte heller. Alltså okej om man har typ en tischa med typ bild från serien, plus loggan, och har den som typ träningströja helt enkelt för att man gillar serien... men att gå runt med en hoodie, likadan som SoA själv använder, ungefär som att man själv var medlem.... näeh...
    Känner att jag måste försvara mig lite för jag har en tischa med tryck från min favoritfilm... men den sitter fruktansvärt dåligt (konstig amerikansk storlek och modell) så jag har den typ bara som hemmatröja.