• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Linda1976
    Quinna skrev 2011-11-16 22:25:20 följande:
    Nej!!
    Ok, du kan få dispans, eventuellt
    Quinna skrev 2011-11-16 22:26:20 följande:
     Häpp, där kom inte bilden med, men han är så heeeeeet så jag döööör.
    nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • Linda1976
    LittleMissSunshine skrev 2011-11-16 22:26:36 följande:
    Fast jag är ju bara en liten tösabit så Jax passar mig perfekt Flört
    Visst, ta du Jax så får jag Opie och Tig
  • Linda1976

En annan sak: På toan så ringde ju Juice och "anmälde" sig  - varför? ska han inte bara skita i det nu, när han är "hispanic" och att pappan e svart kvittar?

Så många frågor, så lite svar...

Får nog sova på saken  

• Quinna
    Linda1976 skrev 2011-11-16 22:29:15 följande:
    Visst, ta du Jax så får jag Opie och Tig
    Tror du glömde nåt... Tig är min!! 
  • trollkarl

Sålänge jag får den lilla slynan som jax bröt näsan på så får ni ta vilka ni vill

Förnedringssex i sitt bästa läge

• LittleMissSunshine
    Linda1976 skrev 2011-11-16 22:32:17 följande:
    En annan sak: På toan så ringde ju Juice och "anmälde" sig  - varför? ska han inte bara skita i det nu, när han är "hispanic" och att pappan e svart kvittar?

Så många frågor, så lite svar...

Får nog sova på saken  
    ja, jag hänger inte riktigt med där heller...men jag tänker att då vart det ju onödigt att Juice blev utpressad i första taget...så synd om stackarn..
  • varfördåför

hej.. svrara lla lite random nu

Jag fick känslan av att clay skulle skjuta sig, men sedan då jag läste vad nästa avsnitt hette så tänkte jag att de "avskedar" honom och bränner bort tatueringen som de gjorde på den där andra killen? fast nu säger ni majaner.. hmm..

bästa sexscenen är den där tig blir skjuten i axeln... helt klart!!!!

sexigast är chibs, alla dagar, jax är en liten pojke.... men grymt så het opie var där i stugan, sista länga klippen på han då han bara stirrar, då weyn säger åt honom att han måste döda clay... mumsigt

och detta med juice, han kan ju inte bara sluta höraavsig häller, han ahr ju sammarbetat med dem, han har ju gett dem knark och skjutit en av medlemmarna i klubben, han ahr ljugit och han har försökt hänga sig (bara chibs och jax som vet) så han kommer nog inte undanså lätt nu som att bara fnissa lite och berätta, jag tror det är bäst att fortsätta ringain.

• Bordeaux
    varfördåför skrev 2011-11-17 09:24:04 följande:
    hej.. svrara lla lite random nu

Jag fick känslan av att clay skulle skjuta sig, men sedan då jag läste vad nästa avsnitt hette så tänkte jag att de "avskedar" honom och bränner bort tatueringen som de gjorde på den där andra killen? fast nu säger ni majaner.. hmm..

bästa sexscenen är den där tig blir skjuten i axeln... helt klart!!!!

sexigast är chibs, alla dagar, jax är en liten pojke.... men grymt så het opie var där i stugan, sista länga klippen på han då han bara stirrar, då weyn säger åt honom att han måste döda clay... mumsigt

och detta med juice, han kan ju inte bara sluta höraavsig häller, han ahr ju sammarbetat med dem, han har ju gett dem knark och skjutit en av medlemmarna i klubben, han ahr ljugit och han har försökt hänga sig (bara chibs och jax som vet) så han kommer nog inte undanså lätt nu som att bara fnissa lite och berätta, jag tror det är bäst att fortsätta ringain.
    Juice har väl också skrivit på ett papper om samarbetet, så jag tror inte det är så lätt för honom att slippa undan Boktipset.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-17 09:24:04 följande:
    sexigast är chibs, alla dagar
    HjärtaHjärtaHjärta Chibs!!!

Åh jag hade älskat om Juice bara ringt upp och sagt "suck my black daddy's big black cock!" men han skrev ju nog som sagt på nåt papper... Men det där att han sköt den där ena medlemmen och så, det behöer ju ingen få veta... iofs så kan ju Skinnjackan/Boktipset droppa att det var Juice som knyckte knarket och då kan det ju gå upp en och annan talgdank för de flesta... så han måste nog fundera noga över vad han ska säga och till vem. Men han var så underbart lättad då Chibs var som att "jaha, din farsa är svart, så vadå?". Gullepojken. Varför i hela fridens namn tänder jag på honom men inte på Jax, dom är ju lika pojkar bägge två? Säkert för att Jax är så utpräglat "den man ska tycka är het om man är tjej".
  • varfördåför

det blir nog lättare för juice om clay dör, så att han får ta det med jax istället. börja om på nytt

boktippset är såååå lömsk, inte lika lätt att hata som hon som opie sköt, men lömsk är han och inte pålitlig för fem öre :-P