• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • sasty

Så fort alla disney figurer har lagt sig så slår vi om till soa :)

Är de mycket som händer i detta avsnitt?

• varfördåför

haha.. så cool han va, hotet bet inte på honom inte.. synd bar att det där aldrig är dödande :-S

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-23 19:19:33 följande:
    haha.. så cool han va, hotet bet inte på honom inte.. synd bar att det där aldrig är dödande :-S
    Nej det är två avsnitt kvar och då kommer Clay att ligga på sjukan... kanske Opie kommer in och stryper honom i sömnen??
    Shit pommes alltså, jag trodde aldrig Juice faktiskt skulle sälja ut dom. Sen låg han som en mensvärkande liten tjej med kudde mot magen och såg ynklig ut.
    Åååh vad jag känner med honom, han såg lika ynklig ut som jag känner mig, kom just från träningarna som jag var tvungen att avbryta då jag fick ett knä i huvet Rynkar på näsan
  • varfördåför

otto är slut, jag förstår honom.. bobby kan taöver, jag är på ottos sida här.. han gav dem bara bobby ju, inte hela klubben.

men detta var opies avsnitt.. och jag tycker att han skötte det bra.. hade lite adrenalin där på slutet... så jävla skönt då han bara sköt

• trollkarl

@ varför

Håller med dig, jag tror även att jouice kommer spela fulspel o Sätta skägget på bar backe med ett skott i huvudet, med hjälp av polischefen..

• Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-23 19:36:53 följande:
    otto är slut, jag förstår honom.. bobby kan taöver, jag är på ottos sida här.. han gav dem bara bobby ju, inte hela klubben.

men detta var opies avsnitt.. och jag tycker att han skötte det bra.. hade lite adrenalin där på slutet... så jävla skönt då han bara sköt
    Otto har stått ut längre än jag trodde... han lessnade helt enkelt. Jag fattar honom. Lite ledsen är jag att han inte drog Boktipset vid skägget (like, literally) och kom med någon sistaminutenmanöver, men jag fattar honom. Nu får Bobby vara deras inside man.

Har ni tänkt på att Jax också riskerar fängelse? Han är väl ute on parole, och han kraschade en begravningsbil och knyckte en motorcykel. Opies skott tror jag inte kommer att komma polisen tillkänna...
  • varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-23 19:40:53 följande:
    @ varför

Håller med dig, jag tror även att jouice kommer spela fulspel o Sätta skägget på bar backe med ett skott i huvudet, med hjälp av polischefen..
    ja, polischefen kommer hjälpa juice.. ibland känns det nästan som att det är adoption på g där :-P juice får sökaupp den där skyllten han hade i s1