• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • trollkarl

@ varför

Ja när jag är på resande fot, men på onsdag e jag hemma.. O hur svårt e det o koppla upp tvn då din latmask ?

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-28 17:53:01 följande:
    @ varför

Ja när jag är på resande fot, men på onsdag e jag hemma.. O hur svårt e det o koppla upp tvn då din latmask ?
    dom står ju såååå långtifrån varandra.. behöver 20m sladd ju :-P och sedan skall det dras genom halva huset
  • trollkarl

@ varför

Nähä! en liten dosa i datorn o en i tvn streaming med full HD..

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-11-28 18:40:03 följande:
    @ varför

Nähä! en liten dosa i datorn o en i tvn streaming med full HD..
    vi köpte våran tv då det var aldelens nytt med stora platta (7årsedan) så den har inte ens hdmi uttag så den är inte så lätt att göra något alls med :-P
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-28 17:27:36 följande:
    Snart är kontoret klart.. sattein nya skrivbordet och nya 37" skärmen idag, så nu väntar jag bara på nyaste soa så att jag kan njuta av det på STORA skärmen haha.. måste kanske tom se om alla andra säsonger och se om jag missat detaljer
    Åååh va härligt! Jag vill också ha nytt kontor, nytt bord och ny skärm... eller ja, jag borde skaffa ett hus först så att jag kan ha ett kontor Flört Nu har du det bra ställt då nya SoA kommer!
  • trollkarl

@ varför

Funkar med RCA eller svideo me
    Billigare 199 på Kjell o comp

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-11-28 19:16:43 följande:
    Åååh va härligt! Jag vill också ha nytt kontor, nytt bord och ny skärm... eller ja, jag borde skaffa ett hus först så att jag kan ha ett kontor Flört Nu har du det bra ställt då nya SoA kommer!
    eller hur skulle haft en sittsäck att sätta mig också :-P
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-11-28 19:47:22 följande:
    eller hur skulle haft en sittsäck att sätta mig också :-P
    Vi har två överblivna hemma hos min pappa som du kan få Snygga mörkbruna, eller mörkbrun med dragning åt rött. Riktigt stilig färg! Lite dyrt att skicka dem från Finland dock
  • trollkarl

@ passion

Snåljåp kan du ju bjuda på, det e ju snart jul

• varfördåför

jag hade en förut, den var i ett grovttyg istället för skinn också var den vit med svarta fläckar.. som en ko.. vi kallade den för "kosackon" haha, men uppenbarligen hade den inte nog med krigaranda för katterna tog död på den och slutade med att som sista förnedring pissa på den :-S