• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-12-01 19:06:14 följande:
    Ni har säkert nämnt de förr, men inte förs nu har jag börja kolla Mad men.. Så konstigt att se tara spela en sådanhär roll nu efter man sett soa
    Är Tara med där? Jag blir påtjatad hela tiden av diverse människor att jag måste se Mad Men... ser dock på så mycket nu att jag inte vågar bli fast i någon mer serie.

Hej alla, jag är tillbaka från Helsingfors Glad Och jag har slösat så jävla mycket pengar att det är obscent.
  • sasty

Oh yes she is.. Alltså den serien är inte så bra. Jag kollar mest för inspiration då jag älskar 40, 50 och 60 talet .. Eller så måste jag se mer för att verkligen tycka om den. Ganska förnedrande hur kvinnor behandlas. Men de var väl så då ;)

• Passionsfrukt
    sasty skrev 2011-12-05 08:12:45 följande:
    Oh yes she is.. Alltså den serien är inte så bra. Jag kollar mest för inspiration då jag älskar 40, 50 och 60 talet .. Eller så måste jag se mer för att verkligen tycka om den. Ganska förnedrande hur kvinnor behandlas. Men de var väl så då ;)
    Jag har bara hört om att Christina Hendricks är fab i den serien och att jag ser ut som hon Glad Eller ja, jag är inte sådär otroligt vacker som hon är, men vi har samma färger. Bleka och rödhåriga, och så är vi båda kurviga. Fast hon är ju helt sjukt vacker, så snygg som hon är blir jag aldrig... Men jag brukar googla fram bilder på henne och kolla vilka färger hon har på sina kläder, då vet jag exakt vilka färger som även passar mig Flört
  • sasty

Passionsfruk: hon ät galet snygg i den serien och vilka kläder.. Ge mig! Röda toner kan vara snyggt och jättefult, denna brud riktig snygg !

Nu till SoA.. Det är final oh sen ska bi vänta 8 månader till nästa säsong tydligen ;)

• trollkarl

@ sasty och alla andra..

Avsnittet tar ett par oväntade vändningar.
    Samt vissa garv, o en o annan tår då vissa scener paradoxalt och absurt nog är vackra på nåt vis..

• sasty

Trollkarl: Jag kan knappt bärga mig .. Och sena ska man vänta ett år!! Vissa säger att de är 7 säsonger.. Undra om de håller måttet??!

• trollkarl

@ sasty

Med Kurt sutter (Otto) som manusförfattare så är det inga problem. Han har tillräckligt med material, research, kontakter och en sjuk fantasi för att ro den båten i hamn.
    Med tanke på dagens avsnitt så öppnas nya infallsvinklar..

• sasty

Ganska så sant som sagt..
    Ball att han och segal är gifta irl :)

• trollkarl

@ sasty

Jo visst e det "peggy bundy"

• Kia o busan

Nu har jag sett det och oj va det hände mycke man inte var beredd på, men att vänta nästan ett år för att få se fortsättningen känns ju inte lika roligt men jag brukar ju hinna se alla säsonger några gånger.........

mina älskade barn Leia 05 och Rasmus 09