• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • trollkarl

@ varför

Jag läste igår hur han fick sin roll etc.. Fräckt

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-12-01 10:36:08 följande:
    @ varför

Jag läste igår hur han fick sin roll etc.. Fräckt
    det har jag inte läst dock (fastnade vid tanken på att komma mig till hans tatueringsstudio) hur gick det till då?
  • trollkarl

@ varför

Han jobba som teknisk rådgivare, förmodligen iom hans medlemskap.
    Sen bygger han hojar till vardags så förmodligen har han haft ett finger med i spelet. Sen gled han in på ett bananskal.
    Bakomliggande research är ju dock rigoröst gedigen. Inte undra på med tanke han o Sonny..

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-12-01 10:46:17 följande:
    @ varför

Han jobba som teknisk rådgivare, förmodligen iom hans medlemskap.
    Sen bygger han hojar till vardags så förmodligen har han haft ett finger med i spelet. Sen gled han in på ett bananskal.
    Bakomliggande research är ju dock rigoröst gedigen. Inte undra på med tanke han o Sonny..
    det var DET jag skrev. nu mins jag.. det avr om det där med SoA stockholm, att det kan ha något med ha att göra för att det gjorts så mycket research och för att flera av "skådisarna" är HA, och syftade då på lenny och happy, men jag skrev aldrig namnen..
  • trollkarl

@ varför

Håller med dig.. Med just Sthlm skylten ser man hur rigorös researchen är..

• varfördåför
    trollkarl skrev 2011-12-01 10:55:01 följande:
    @ varför

Håller med dig.. Med just Sthlm skylten ser man hur rigorös researchen är..
    är ju roligare om det är lite realistiskt.. även om veckans avsnitt var lite överdrivet.. efter skottlossningen på vägen där så borde poliserna ha stått och väntat på dem med bussar då de kommtilbaka till klubhuset :-P
  • Passionsfrukt

Jag är oförmögen att delta i några kloka diskussioner nu för jag har köpt en bil och ska packa och imorgon direkt efter jobbet åker jag till Hufvudstaden för en helg av trevligt sällskap och julshopping Glad Så trevlig helg allihop och vi ses nästa vecka!

• trollkarl

@ passion

Detsamma!! Kör försiktigt, kommer du hit nästa vecka o har kört ihjäl dig så åker du på stryk

• sasty

Tänker mycket på avsnittet.. Vad har ni för teori ???

JG tror inte jax kommer följa med tara.. Han och opie kommer bli vår och president .. Clay är vaken men blundar få jax är inne för att döda honom.. Gemma always win..

• sasty

Ni har säkert nämnt de förr, men inte förs nu har jag börja kolla Mad men.. Så konstigt att se tara spela en sådanhär roll nu efter man sett soa