• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • xXMaLoXx

Haha...jag sitter och surfar lite SoA, men ska nog ta och leta reda på sängen.

Kanske skulle lurkika på något avsnitt innan jag somnar, dvd med USB är bra skit det :P

www.hecate.se Theo 100111 <3
  • HäckHäxan
    xXMaLoXx skrev 2011-05-21 23:52:23 följande:
    Haha...jag sitter och surfar lite SoA, men ska nog ta och leta reda på sängen.

Kanske skulle lurkika på något avsnitt innan jag somnar, dvd med USB är bra skit det :P
    Åhh hade med velat ha det.. usb alltså eller det kansek finns, har inte kollat...

sussa gott sen, satt och lurade på sängen jag med
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • xXMaLoXx
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:55:04 följande:
    Åhh hade med velat ha det.. usb alltså eller det kansek finns, har inte kollat...

sussa gott sen, satt och lurade på sängen jag med
    Är den någorlunda ny så har du säkerligen USB. SÅ jävla smidigt...bara peta i minnet och glo. Slippa streama från datorn eller bränna skivor :D

Sussa sött alla....imorgon ska jag på 2-årskalas så jag behöver nog krama kudden en sväng :D
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • HäckHäxan
    xXMaLoXx skrev 2011-05-21 23:58:33 följande:
    Är den någorlunda ny så har du säkerligen USB. SÅ jävla smidigt...bara peta i minnet och glo. Slippa streama från datorn eller bränna skivor :D

Sussa sött alla....imorgon ska jag på 2-årskalas så jag behöver nog krama kudden en sväng :D
    Ja två års kalas kan slå ut vilken vuxen som helst och snabbt går det. Sov så gott
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-21 23:43:02 följande:
    Nu blev det tyst här inne så då bestämmer jag att alla får gå och lägga sig (eller whatever makes them happy). Oooo jag kommer tillbaka någon annan dag och det skulle inte förvåna mig om det blir i morgon. Men då får alla vara här! Puss på er! KyssSkålKatt

Cool = Opie
    Han hälsar också. 
    har du också en opie :-O
  • varfördåför

hjlp, vad är det jag hör? och jag som har en som blir två nu den 2:dra, och sedan blir det kalas för henne den 5te också.. blir ju massa skitjobbigt ju :-O

• HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-22 00:31:26 följande:
    hjlp, vad är det jag hör? och jag som har en som blir två nu den 2:dra, och sedan blir det kalas för henne den 5te också.. blir ju massa skitjobbigt ju :-O
    Du överlever, du har ju en Opie som kan hjälpa dig
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 00:52:35 följande:
    Du överlever, du har ju en Opie som kan hjälpa dig
    tycker du att opie ser utt att hjälpatill med saker som rör barnen?
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-22 01:01:17 följande:
    tycker du att opie ser utt att hjälpatill med saker som rör barnen?
    Hahhaha nej men du har ju piskan och kan få honom att städa efter kalaset...
  • varfördåför
    daniel