• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 23:26:11 följande:
    Ja, och fan vad jag lägger pengar på det. Typ 1000 spänn handlade jag upp i dag. På mat! Till låssasvärlden. Gosh.
    Menooo.. alla gick? 
    Illa, snacka om låtsas slöseri då... kan vi låtsas!!!   Skål

tror de skall sussa sig, de mumlade något om att ha fastnat här i riktiga världen för länge igår Drömmer *konstigt folk*

Fast själv har jag lite lust att hoppa in bland drakar, trollkarlar och magi och kolla på merlin...
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • Goonie
    HäxanSurtant skrev 2011-05-21 23:29:44 följande:
    Illa, snacka om låtsas slöseri då... kan vi låtsas!!!   Skål

tror de skall sussa sig, de mumlade något om att ha fastnat här i riktiga världen för länge igår Drömmer *konstigt folk*

Fast själv har jag lite lust att hoppa in bland drakar, trollkarlar och magi och kolla på merlin...
    Asch då. Det får bli en partykryss så man hinner läsa (höra) allt som sägs. 

• HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 23:32:40 följande:
    Asch då. Det får bli en partykryss så man hinner läsa (höra) allt som sägs. 
    hahahhahaaaa har kramp i mushanden...
  • Goonie

Vad får du alla gubbar ifrån?! Jag har ingen lila hos mig.

• HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 23:34:48 följande:
    Vad får du alla gubbar ifrån?! Jag har ingen lila hos mig.
    Kolla i min press längst ner, där står hur man gör dom, minns inte alla själv
  • Goonie

Nu blev det tyst här inne så då bestämmer jag att alla får gå och lägga sig (eller whatever makes them happy). Oooo jag kommer tillbaka någon annan dag och det skulle inte förvåna mig om det blir i morgon. Men då får alla vara här! Puss på er! KyssSkålKatt

Cool = Opie
    Han hälsar också. 

• HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 23:36:20 följande:
    Nädu nu är du i fel tråd.
    nej jag spamar musik överallt, dålig vana jag har
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-21 23:43:02 följande:
    Nu blev det tyst här inne så då bestämmer jag att alla får gå och lägga sig (eller whatever makes them happy). Oooo jag kommer tillbaka någon annan dag och det skulle inte förvåna mig om det blir i morgon. Men då får alla vara här! Puss på er! KyssSkålKatt

Cool = Opie
    Han hälsar också. 
    sussa gott! På återseende...