-
Ååh, jag hoppas Gemmas bordellgubbe är snäll mot henne! Han verkar vara så trevlig, jag hoppas han är det också! Någon måste ju vara helt igenom snäll och helt utan baktankar, ingen i den där serien är det ju så han måste vara det!sasty skrev 2012-09-17 09:48:27 följande:Bordellgubben är ett mysterium :) ?
-
Gud att det var ett bra avsnitt, helt sjujäkla tempo rakt igenom!
Och Opie är tillbaka!
Och alla är i fängelse nu utom Juice och Happy, två av mina bortglömda favoriter som sällan får mer screen time än några ynka minuter per avsnitt!
Och Gemmas ligg (vars namn jag fan inte minns) som var så cool och rolig med Jax, som en fadersfigur!
Ochochoch! -
Det blir säkert mer av dem nu när de är typ de enda kvar på utsidanKia o busan skrev 2012-09-20 19:05:54 följande:Det var ett jätte bra avsnitt men håller med dig passionsfrukt mera Juice och happy
-
Jag är så rädd för att han ska visa sig vara undercover-ond. Gemma behöver en snäll typ nu. Klubben behöver en som de kan lita på.LittleMissSunshine skrev 2012-09-20 19:49:26 följande:Gemmas ligg är ju ganska så het om jag får säga mitt..låt oss hoppas han är snäll och inte typ undercover-ond...
-
FÖR ATT MAN INTE KAN HÅLLA SIG!Bubsan skrev 2012-09-20 22:55:28 följande:Varför? Varför? Varför skulle jag envisas med o börja titta igen, nu får jag ju ha ångest varje vecka efter avslutat program för att jag måste vänta på nästa. Jag som skulle samla ihop några avsnitt åt gången
Seriously, de två första avsnitten har varit grymma. Det här är serie som inte gör en besviken. Jag är så glad över att den börjat igen. Förra säsongen av True Blood var en lång räcka besvikelser så det är fantastiskt med en serie som man ser fram emot varje vecka och som inte gör en besviken! -
Har inte kollat Dexter men du kan inte säga så! Jag blir ledsen... Är så rädd för att det ska vara nåt lurt. Jag hoppas verkligen inte att det är nåt med honom. Det finns ju vissa skådisar som alltid spelar bad guys och så, risken finns ju alltid. Jag hållar tummar och tår att han är snäll!Mamma SL skrev 2012-09-21 22:59:17 följande:Är det bara jag som känner igen Gemmas ligg (Nero Padilla heter han) som Miguel Prado i Dexter? Han spelade ju inte direkt "good guy" där, det betyder ju visserligen inte att han måste vara ond nu men jag får en känsla av att det är något lurt på gång.
-
Guuuud. Shit. Buggery buggery fuck. And tits.
Gemma har en plan angående barnbarnen men Clay tycks också ha en plan. De är väldigt planerande, manipulativa människor. Det är lite scary. Speciellt Clay som typ ligger på botten men verkligen försöker ta sig tillbaka.
Och Juice, det nötet! Hur naiv får man vara? Jag sa åt min kompis, då han drog iväg med Clay dit till pimpens firma: "Jag gillar inte Juice längre." Sedan drog han det där om att han var puertoricansk, och då tog jag tillbaka, för han var ju så sötMen nåt annat än varmluft tycks han inte ha mellan öronen.
-
Holy fucking shit, har ni läst om Johnny Lewis, som spelade Half-Sack i första säsongen? Han hittades död igår... han hade slagit ihjäl den 81-åriga kvinna han hyrde rum av, hennes katt och sedan hoppat ner från taket och dött.
Jesus fucking Christ. -
Sutter uttalande var ju väldigt intressant! Helt klart strulade Lewis runt och alla visste om det... knark och sådär. Tragiskt.
-
Det kan ju faktiskt hända. Vi lär nog aldrig få veta.LittleMissSunshine skrev 2012-09-28 17:41:40 följande:Ja, vem vet om det var därför de tog ur honom ur serien i säsong 2?
Och angående Gemmas planer: ja herregud, vad håller människan på med? Man tycker ju liksom att det här verkligen inte är rätt tillfälle att börja intrigera, med tanke på att halva klubben sitter inne. Kul dock att såväl Wendy som Tara totalt genomskådade henne. De känner henne för bra