• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 10:51:02 följande:
    lite dubbelmoral där hördudu serien blir bra av att jax är en dålig pappa men opie blir dålig av att han är det.. så du sätter egentligen serien främst sedan jax och sedan opies barn

opie försökte ju leka med sina barn på carnevalen.. men ungarna ville ju inte.. klart att han tröttnade på dem :-P
    Ja men nu utgår jag ju ifrån mig personligen Flört Och jag lider ju mer med min Opie och mina låssasungar hahaha.

Ett tappert försök och så...... så sket det sig. Puh.
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 10:48:54 följande:
    men dom var ju redan fängslade då, det avr ju då alla sattes in i bilen så skrev hon på om kortare straff för dem och gav "skrivbrädan" till sin kollega (som är kompis med samcro)
    Ja du, jag vet inte Glad Det här är nu bara mina egna funderingar. Hon hade väl ett svagt ögonblick då hon bestämde sig för att vara sjysst. Men jag tror nog att hon hade baktankar med det.
    Fan, borde se allt på nytt, jag glömmer allt genast.
  • Goonie
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 10:57:25 följande:
    Ja du, jag vet inte Glad Det här är nu bara mina egna funderingar. Hon hade väl ett svagt ögonblick då hon bestämde sig för att vara sjysst. Men jag tror nog att hon hade baktankar med det.
    Jag med. Minns fan inte hälften av det ni skriver. Förvånad
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:53:25 följande:
    Ja men nu utgår jag ju ifrån mig personligen Flört Och jag lider ju mer med min Opie och mina låssasungar hahaha.

Ett tappert försök och så...... så sket det sig. Puh.
    haha.. det är klart man har ju högst krav på dem man älska och dem man hatar
  • Goonie

Ne nu ni är det dags att bege sig ut i låssasvärlden.
    Kommer troligtvis tillbaka sen och utdelar spöstraff om man skrivit för mkt.
    Skål Tjoho.

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 10:57:25 följande:
    jag har bra bildminne så jag mins allt

måste varit tilfellig sinnesförvirring då hon skrev på
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-22 10:58:44 följande:
    Jag med. Minns fan inte hälften av det ni skriver. Förvånad
    du har inte sett hälften av det vi skriver
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 11:01:07 följande:
    jag har bra bildminne så jag mins allt

måste varit tilfellig sinnesförvirring då hon skrev på
    Jag minns stuff som jag sett flera gånger. Arkiv X kan jag typ utantill Flört
  • HäckHäxan
    Goonie skrev 2011-05-22 09:46:11 följande:
    Jag röstar för ett fast klockslag och det blir spöstraff om man börjar innan det. Hinner ju aldrig med att läsa på om allt som skrivits Skrikandes 
    Åhhh spöstraff lät hmm intressant hur gör man för att få ett redigt sånt då????  Oskyldig
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-22 01:26:34 följande:
    idag ahr jag inte avrit så aspberger ändå.. men då spenderade jag ju förmiddagen med att köpa väldigt könsbestämda och oPK:iga presenter till dottern också, så jag har inte hunnit vara neuropsykiatrisk idag. :-P
    hahahhahaha skönt när man liksom kan styra sina egna neuropsykbryt ändå Well done!
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.