• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:43:31 följande:
    Nej skola får det bli, har inget jobb att gå tillbaka till. Tillskillnad från många (dig kanske) så dör jag lite här hemma nu efter 2 år som "föräldraledig". Har pluggat på distans också samtidigt som jag varit hemma med dottern. Känner att jag måste andas lite haha Tungan ute Det är ju skitbra om du trivs, jag hade inga problem med tanken att vara hemmafru innan jag varit det ett tag heh. Men.. det var inte riktigt min grej. 

Alltså nu har jag kollat upp de flesta hetingarna i SoA men INGEN är ju skitsnygg i andra filmer Skrikandes Det måste ju betyda att det bara är en illusion, vi sitter och dregglar över medelmåttor i skinnväst Förvånad
    jag trodde inte att jag skulle trivas hemma, jag har älskat att jobba, började jobba innan första var ett år och innan två var ett år och då trean var fyra månader, men då trean var ett år så slutade jag och det funkar bra

haha.. medelmåttor i skinväst men det löiogger lite i det.. man kasnke skulle låna deras stylist till sin egen man en stund
  • Bordeaux
    Goonie skrev 2011-05-23 12:45:31 följande:
    haha läs mitt inlägg. Pluggar också distans (slutar nu till sommaren) och jag dör här hemma.
    jag såg det precis när jag postat mitt. Jagär nog som du, gillar tanken på att vara hemmafru eller ah lyxhustru men det är tråkigt i längden.
  • varfördåför
    Bordeaux skrev 2011-05-23 12:44:45 följande:
    varfördåför och goonie är ni hemmafruar båda två?
    Får jag isåfall fråga hur ni gör för att inte bli galna? Jag har varit distansstuderande hemmafru sen januari och börjar bli galen.
    du skall se att det fins saker att göra här.. ojoj.. inte så att lodsas opie kommer hem och hjälpertill ja hade inte klarat av att jobba och tahand om allt annat också
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:46:29 följande:
    jag trodde inte att jag skulle trivas hemma, jag har älskat att jobba, började jobba innan första var ett år och innan två var ett år och då trean var fyra månader, men då trean var ett år så slutade jag och det funkar bra

haha.. medelmåttor i skinväst men det löiogger lite i det.. man kasnke skulle låna deras stylist till sin egen man en stund
    Äsch, det är bara att hålla honom från duscen i ett par veckor, slänga på honom en skinnväst, ett par solglasögon och få honom att ge sig på nån elaking och visa sig riktigt farlig Flört Oh jag kanske ska börja som stylist på SoA.
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:48:25 följande:
    du skall se att det fins saker att göra här.. ojoj.. inte så att lodsas opie kommer hem och hjälpertill ja hade inte klarat av att jobba och tahand om allt annat också
    Jag har ju turen att han en karl som städar mer än mig haha. Han jobbar heltid och kommer hem och diskar och städar det jag inte orkat med på dagarna. Fyfan vad lat jag är Skål
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:48:26 följande:
    Äsch, det är bara att hålla honom från duscen i ett par veckor, slänga på honom en skinnväst, ett par solglasögon och få honom att ge sig på nån elaking och visa sig riktigt farlig Flört Oh jag kanske ska börja som stylist på SoA.
    haha.. men han serut så då ha kommer hem från jobbet.. skitig och sur och lucktar olja.. bara att snöra på honom skinvästen och mössan då
  • Goonie
    Bordeaux skrev 2011-05-23 12:47:23 följande:
    jag såg det precis när jag postat mitt. Jagär nog som du, gillar tanken på att vara hemmafru eller ah lyxhustru men det är tråkigt i längden.
    Jag tycker det verkar jättemysigt att vara hemmafru MEN jag tror jag skulle behövt vara det typ i Usa där det finns mer umgänge och det är gjort för att vara hemmafru. Med playdates och pimpla kaffe i timmar och skvallra och ordna fester. Sånt har jag inte här och då blir det ju skittråkigt Rynkar på näsan
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:50:08 följande:
    haha.. men han serut så då ha kommer hem från jobbet.. skitig och sur och lucktar olja.. bara att snöra på honom skinvästen och mössan då
    Cool
  • varfördåför
    Goonie skrev 2011-05-23 12:50:04 följande:
    Jag har ju turen att han en karl som städar mer än mig haha. Han jobbar heltid och kommer hem och diskar och städar det jag inte orkat med på dagarna. Fyfan vad lat jag är Skål
    så underbart fast jag är nöjd ändå med min, han är grymt omtänksam och jag ahr allfritid jag vill ha då han är hemma (inte jobbar), för barnen tar han hand om utan att gnälla, och är ute med dem och tränar fotboll och leder gympa (men jag får följa sonen som går på dans dock) men hemmet är kvinnorgöra för mansgris det är han, älsklingen
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-23 12:52:12 följande:
    så underbart fast jag är nöjd ändå med min, han är grymt omtänksam och jag ahr allfritid jag vill ha då han är hemma (inte jobbar), för barnen tar han hand om utan att gnälla, och är ute med dem och tränar fotboll och leder gympa (men jag får följa sonen som går på dans dock) men hemmet är kvinnorgöra för mansgris det är han, älsklingen
    Ja det är det men det blir lite motsatt effekt. Alla säger att man inte ska klaga på nån som städar men FAN jag orkar inte med att det ska städas och dammsugas och grejjas jämt. Jo, jag får klaga, det är mitt i-lands problem Guld i mun Hahaha, dansen blev lite för mkt för han.