• varfördåför

SoA

det pratas mycket och röstas lite i röstningstråden, detta är ett försök att göra allting rätt igen.. prata här, rösta där och sprid budkapet...

här pratar vi alltså om SoA

nepp... kan inte stava... sorry!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 17:52
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m58972877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 18:14
    gäller alltså sons of anarchy.. och tvivlar ni på att det går att ha en rolig/givande diskussion i ämnet så... testa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-25 17:12
    ny omröstningstråd, gör er röst hörd

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m61746991.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 08:52
    De flesta i tråden ligger i fas med den amerikanska säsongen så ligger man efter och inte vill veta vad som händer så kanske man skall vara försiktig med att läsa inläggen i tråden
  • Svar på tråden SoA
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:50:24 följande:
    fast jax och tara i hennes hus då det ligger en skjuten man bredvid sängen.. det är lite kripy.. lite tig över den scenen
    Det var totalt vrickat. Det ligger en död människa på sovrumsgolvet och dom bestämmer sig plötsligt för att dom visst fortfarande är tända på varann och att dom egentligen aldrig slutat vara det sedan dom gjorde slut då dom var yngre. Klappa bomull direkt!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:54:01 följande:
    Det var totalt vrickat. Det ligger en död människa på sovrumsgolvet och dom bestämmer sig plötsligt för att dom visst fortfarande är tända på varann och att dom egentligen aldrig slutat vara det sedan dom gjorde slut då dom var yngre. Klappa bomull direkt!
    ja, väldigt underligt.. och mins jag inte fel så typ duschade dom och klädde sig och rökte lite innan de tog bort liket sedan efteråt också..
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:57:35 följande:
    ja, väldigt underligt.. och mins jag inte fel så typ duschade dom och klädde sig och rökte lite innan de tog bort liket sedan efteråt också..
    Dom tog det coolt helt enkelt. Plocka undan döda kroppar från sovrumsgolvet kan man göra imorgon!
  • varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 20:58:36 följande:
    Dom tog det coolt helt enkelt. Plocka undan döda kroppar från sovrumsgolvet kan man göra imorgon!
    hahaha.. så hade det kunna bli här.. "ää, jag idsint, jag tar dte i morogn..!", "lovar du det då?" "ja, lägg liket i tvättstugan bara, bredvid mina skor så tar jag det då jag åker till jobbet", "men glöm det inte då, katterna är så fasen på att spridaut liken i tvättstugan om de ligger för länge!"
  • Passionsfrukt
    varfördåför skrev 2011-05-22 21:00:21 följande:
    hahaha.. så hade det kunna bli här.. "ää, jag idsint, jag tar dte i morogn..!", "lovar du det då?" "ja, lägg liket i tvättstugan bara, bredvid mina skor så tar jag det då jag åker till jobbet", "men glöm det inte då, katterna är så fasen på att spridaut liken i tvättstugan om de ligger för länge!"
    :''D
  • Passionsfrukt

Alltså vet ni, jag är skittrött så om jag lägger mig nu så kommer jag att somna bums och då kommer jag att vakna underbart utvilad. Så det här är nog tack och godnatt för mig.
    Kommer inte att dyka upp förrän på tisdag tror jag, jobb + träningar imorgon!
    Hej med er alla! {#emotions_dlg.flower}

• varfördåför
    Passionsfrukt skrev 2011-05-22 21:07:33 följande:
    Alltså vet ni, jag är skittrött så om jag lägger mig nu så kommer jag att somna bums och då kommer jag att vakna underbart utvilad. Så det här är nog tack och godnatt för mig.
    Kommer inte att dyka upp förrän på tisdag tror jag, jobb + träningar imorgon!
    Hej med er alla! {#emotions_dlg.flower}
    hej då.. nu är jag ju själv så det blir väl inet så mycket skrivet heller
  • HäckHäxan
    varfördåför skrev 2011-05-22 20:50:24 följande:
    nää.. bästa sex scenen är jax och *viskar* horan... och den näst bästa är jax och tara på toan..

fast jax och tara i hennes hus då det ligger en skjuten man bredvid sängen.. det är lite kripy.. lite tig över den scenen
    Åhhh några av mina favvo scener Im a pervert

Miniatyren sover och själv funderar jag på att kolla på serier för min syrra lämnade hit ett fyllt usb minne idag
    Utan tvivel är man inte riktigt klok.
  • varfördåför
    HäxanSurtant skrev 2011-05-22 21:31:50 följande:
    Åhhh några av mina favvo scener Im a pervert

Miniatyren sover och själv funderar jag på att kolla på serier för min syrra lämnade hit ett fyllt usb minne idag
    har just sett remember the titans, men nog skulle han ha haft skägg, mössa och skinnväst lagkaptenen
  • Goonie
    varfördåför skrev 2011-05-22 23:53:03 följande:
    har just sett remember the titans, men nog skulle han ha haft skägg, mössa och skinnväst lagkaptenen
    Eller hur!