Sunwing Resort Makrigialos- Kreta
Undrar om någon har varit på detta hotell. Det består utan ett antal hotellbyggnader, någon som vet var man ska bo om man åker med 2 barn. 2 resp 4 år??
Skriv vad ni tycker....
Undrar om någon har varit på detta hotell. Det består utan ett antal hotellbyggnader, någon som vet var man ska bo om man åker med 2 barn. 2 resp 4 år??
Skriv vad ni tycker....
Undrar precis detsamma! Mina barn är lika gamla =), verkar vara ett fint hotell! vi vill åka i september, då jag fyller 30..
Vi åker dit i juli med två barn, 1 resp 3 år gamla.
Vi har valt att bo i en Happy baby-lägenhet i byggnaden Pallas Athina.
Vi åker dit om en vecka! Kan ge mer info när vi kommit hem! Verkar vara fint på dvd´n man fick när man boka...
Vi fick en dvd där dom visade upp hotellet och resmålet så att säga... Fick den när vi bokade (i en Ving-butik), om du inte fått den så ring och fråga om de kan skicka en till dig!
Jag kom hem därifrån förra veckan :)
Själv bodde jag i huvudbyggnaden Apollon vilket jag var supernöjd med!
Om ni funderar på att beställa med frukost eller all inclusive är det smidigt att bo i Apollon
eftersom det är därifrån dessa serveras. För barnen verkade det också vara en fördel att bo i huvudbyggnaden
eftersom "Lollo" och "Bernie" visade sig lite då och då, samt hade en del aktiviteter för de små just i den byggnaden.