• Myransmamma

Sunwing Resort Makrigialos- Kreta

Undrar om någon har varit på detta hotell. Det består utan ett antal hotellbyggnader, någon som vet var man ska bo om man åker med 2 barn. 2 resp 4 år??
    Skriv vad ni tycker....

• Svar på tråden Sunwing Resort Makrigialos- Kreta
  • cokie

Undrar precis detsamma! Mina barn är lika gamla =), verkar vara ett fint hotell! vi vill åka i september, då jag fyller 30..

• HeartsOnFire

Vi åker dit i juli med två barn, 1 resp 3 år gamla.
    Vi har valt att bo i en Happy baby-lägenhet i byggnaden Pallas Athina.

• Ampin

Vi åker dit om en vecka! Kan ge mer info när vi kommit hem! Verkar vara fint på dvd´n man fick när man boka...

• HeartsOnFire
    Ampin skrev 2011-05-23 09:59:27 följande:
    Vi åker dit om en vecka! Kan ge mer info när vi kommit hem! Verkar vara fint på dvd´n man fick när man boka...
    Va? Vadå för dvd?
  • Ampin

Vi fick en dvd där dom visade upp hotellet och resmålet så att säga... Fick den när vi bokade (i en Ving-butik), om du inte fått den så ring och fråga om de kan skicka en till dig!

• HeartsOnFire
    Ampin skrev 2011-05-23 10:06:29 följande:
    Vi fick en dvd där dom visade upp hotellet och resmålet så att säga... Fick den när vi bokade (i en Ving-butik), om du inte fått den så ring och fråga om de kan skicka en till dig!
    Aha okej, vi bokade från internet.
  • fijelia

Jag kom hem därifrån förra veckan :) 
    Själv bodde jag i huvudbyggnaden Apollon vilket jag var supernöjd med!
    Om ni funderar på att beställa med frukost eller all inclusive är det smidigt att bo i Apollon
    eftersom det är därifrån dessa serveras. För barnen verkade det också vara en fördel att bo i huvudbyggnaden
    eftersom "Lollo" och "Bernie" visade sig lite då och då, samt hade en del aktiviteter för de små just i den byggnaden.

• akiire
    HeartsOnFire skrev 2011-05-23 10:08:46 följande:
    Aha okej, vi bokade från internet.
    Hej!
    På Vings hemsida har de en film på flera minuter om hotellet, byggnader, maten osv :) Kika!
    Vi åker dit den 9 juni med vår 8 månaders son och vi ser riktigt fram emot det!!

Svar på tråden Sunwing Resort Makrigialos- Kreta