Sunwing Resort Makrigialos- Kreta
Undrar om någon har varit på detta hotell. Det består utan ett antal hotellbyggnader, någon som vet var man ska bo om man åker med 2 barn. 2 resp 4 år??
Skriv vad ni tycker....
Undrar om någon har varit på detta hotell. Det består utan ett antal hotellbyggnader, någon som vet var man ska bo om man åker med 2 barn. 2 resp 4 år??
Skriv vad ni tycker....
Jag hade valt enrums på OBC med direkt poolaccess! Är kanske lite partisk dock eftersom jag bodde på OBC och tyckte det var helt fantastiskt, nyrenoverat och galet fint poolområde. Vad jag förstått så är Zeus inte nyrenoverat och poolområdena ligger vid OBC respektive Apollon, Zeus ligger liksom mittemellan så man får ju gå en liten bit då för att komma till ett poolområde (några minuter bara, men ändå...). Jag tror Zeus kanske är bättre om man mest vill hänga vid stranden! Och det där med direkt poolaccess är ju inte fel heller, bra om man har lite äldre barn, jag hade lätt valt det!
Beror på hur många ni är. Är ni tre skulle jag rekommendera OBC, är ni fler så är det nog skönt med en tvårummare, blir lätt trångt och bökigt annars. Zeus är fint tycker jag :)
Tilägg: särskilt om man har så stora barn att ett kärleksliv är uteslutet med enrummare ;)
Haha, andra aspekter som jag inte tänkte på... Ja, både plus och minus på båda ställena!!
Vi har inte varit på Makrigialos än men jag hade utan tvekan valt OBC. (Vi ska själva bo där).
Det verkar vara en lite mer "lyxig" känsla där och ett stoort plus att ha direkt anslutning till poolen. Bara det är värt en massa i min värld!
mildamatildas - förresten vet du om det finns ett souvlakiställe (pita gyros/kalamaki) i byn? Dt är såå himla gott och alltid rätt billigt.
Kan man gå ner till stranden med vagn? Jag tänker på om dottern somnar i vagnen.