Vilka kläder anser du är märkeskläder för barn?
Blev inspirerad av annan tråd.
Vilka klädesmärken anser du vara märkeskläder då det gäller barnkläder?
Blev inspirerad av annan tråd.
Vilka klädesmärken anser du vara märkeskläder då det gäller barnkläder?
Men egentligen, vad spelar det för roll vad barnen har på sig? Så länge som har kläder och slipper frysa är det väl helt ointressant? Jag fattar inte! Vissa lägger mer pengar på kläder åt barnen och andra mindre. Det beror ju på hur man prioriterar, hur man är och hur mycket man tjänar. Men i slutändan, vadfan spelar det för roll om barnet har ett set från H&M eller ett dyrare märke?
Var glad att barnet har kläder!
Jag blir helt rålös ibland alltså...
Jag tycker att Ralf Lauren, Burberry och såna märken är märkeskläder.
Villervalla, POP och liknande är enligt mig dyrare barnkläder men inte märkeskläder.
Typ Ralph Lauren, Gant, Diesel, osv
Nova Star, Småfolk, Mini a ture, etc. anser jag avra märkesklädes. Ralph Lauren, Dior, etc. väljer jag själv att benämna som designkläder.
armani baby
baby dior
calvin klein
burberry
men har väldigt svårt att hitta sidor som säljer.
nån som har nått tips??
Både Ralph Lauren och Molo är ju populära barnkläder. Båda ligger ju lite över normalpris men kläderna är väldigt fina och håller länge. Vår äldsta föredrar Ralph Lauren men den yngre gillar Molo mest. Rekommenderar båda varumärkena faktiskt. Vi brukar köpa online från en hemsida som heter www.maddii.se, det brukar vara REA och kampanjer där samt att dem delar ut rabattkoder. Det gillar vi så att vi inte behöver betala fullpris och barnen kan få de kläder de vill ha. Om ni väljer att gå med i deras nyhetsbrev så får ni rabattkoder utskickade på mailen, det är rätt smidigt.
Finns rabattkoder på bland annat kupongerna.se
Mvh Magnus
Både Ralph Lauren och Molo är ju populära barnkläder. Båda ligger ju lite över normalpris men kläderna är väldigt fina och håller länge. Vår äldsta föredrar Ralph Lauren men den yngre gillar Molo mest. Rekommenderar båda varumärkena faktiskt. Vi brukar köpa online från en hemsida som heter www.maddii.se, det brukar vara REA och kampanjer där samt att dem delar ut rabattkoder. Det gillar vi så att vi inte behöver betala fullpris och barnen kan få de kläder de vill ha. Om ni väljer att gå med i deras nyhetsbrev så får ni rabattkoder utskickade på mailen, det är rätt smidigt.
Finns rabattkoder på bland annat kupongerna.se
Mvh Magnus
Vi köper för fullpris också men det är ju alltid kul att göra bra köp till lägre priser. Framförallt handlar vi märkeskläder eftersom att de håller mycket längre än kläder från billiga "slit-och-släng"-kedjor som H&M och liknande.