• festia

Vad kan du om Harry Potter?

Visa vad ni kan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-02 21:12
    Det har smugit sig in ett litet fel på första frågan. Harry är givetvis sökare, inget annat. Så det spelar alltså ingen roll vad ni svarar på den frågan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-19 02:01
    har ni sett det här? J K Rowling har ett nytt projekt på gång! www.pottermore.com/

Men vad det är vet ingen förrän 23 juni. ÅÅH JAG VILL VETA NUUU!!! Jag hoppas på att det är en bok som antingen handlar om Harrys föräldrar och deras uppväxt eller om Harrys barns uppväxt

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad kan du om Harry Potter?
  • Boothwalker

bara 3 rätt. Men viss frågor är svårare för att de är på svenska. Och så har jag inte lyssnat så noga på ljudböckerna. Och det var ett tag sen =)

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • Thaleya
    festia skrev 2011-06-03 02:01:05 följande:
    Det står en tilläggskommentar i ts att första frågan är fel så då hade du alla rätt i vilket fall
    :) Roligt test var det iaf, jag kanske också gör ett Harry test senare om jag orkar. Du gjorde ett bra jobb!
  • festia
    Thaleya skrev 2011-06-03 07:12:14 följande:
    :) Roligt test var det iaf, jag kanske också gör ett Harry test senare om jag orkar. Du gjorde ett bra jobb!
    Det skulle vara kul om du gjorde det! Skulle vara kul att kolla hur många rätt man skulle ha på nån annans quiz om du startar ett kanske du kan skriva det i den här tråden?
  • La Lola

2 rätt o jag gissade på alla.

Jag har aldrig orkat läsa nån av böckerna eller se nån av filmerna för jag fullkomligt hatar alla krångliga konstiga namn.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • storasyster89

Alla rätt utom första då men det fanns ju inget rätt alternativ på den Skulle skämmas om jag inte haft rätt på dom efter alla gånger jag läst böckerna och sett filmerna :D

♥ BF 8 juli ♥
  • yodi

alla rätt på första försöket, men så många gånger jag har läst dom så vore något annat en skam

• festia
    storasyster89 skrev 2011-06-03 20:39:40 följande:
    Alla rätt utom första då men det fanns ju inget rätt alternativ på den Skulle skämmas om jag inte haft rätt på dom efter alla gånger jag läst böckerna och sett filmerna :D
    Ja då hade du ju alla rätt ändå Jag har också sett filmerna och läst böckerna måååååånga gånger!
  • Kimona
    La Lola skrev 2011-06-03 20:35:23 följande:

Jag har aldrig orkat läsa nån av böckerna eller se nån av filmerna för jag fullkomligt hatar alla krångliga konstiga namn.
    De viktiga karaktärerna har inga krångliga namn :) de krångliga namnen nämns bara
  • festia
    La Lola skrev 2011-06-03 20:35:23 följande:

Har aldrig tänkt på att de är krångliga, men det kanske är för att jag har vant mig så vid dem.
  • La Lola
    Kimona skrev 2011-06-03 20:48:01 följande:
    De viktiga karaktärerna har inga krångliga namn :) de krångliga namnen nämns bara
    Jag kan nog knappt uttala den där tjejens..Her nånting.....
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Vad kan du om Harry Potter?