• Anonym (Tjej 27)

Jag slår min man

Hej

Som överskriften lyder så slår jag min man/sambo.
    Vi har varit ihop i runt 6 år...

Jag är 150cm lång och 47kg.
    Han 185cm lång och 94kg.

Varje månad...oftast innan jag väntar min mens slänger jag saker omkring mig, slänger saker på honom och slår honom. Han har aldrig gjort mig något tillbaka!

Jag slår honom så illa att han får stora blåmärken av detta. Jag slår honom i ansiktet, armen...ja överallt!

Oftast diskuterar vi om något och kommer i lätt bråk. Jag tänder till...det är något speciellt jag reagerar på. Han nonchalerar mig...känns det som under bråken. Jag börjar då slänga saker och slår honom.

Vi har en dotter på 5år...som får bevittna mitt våld mot mannen. Jag gör inte henne illa utan vill bara att hon håller sig borta.

Jag har gjort väldigt hemska saker under våra år tillsammans. Och det mot min man!

När jag inte väntar mens så är jag strukturerad, snäll och en gullig tjej. Hur som helst så förstod jag vad fasen jag gjorde. Slog honom sist igår...och det tydligaste gången framför dottern!

Jag har verkligen misshandlat honom...och indirekt min dotter psykiskt genom att hon fått se detta!

Vad ska jag göra....jag vill bara försvinna så att min man och lilla dotter slipper mig.
    För övigt vill jag tillägga att det inte är droger inblandade och vi har båda ett anständigt liv förutom mina utbrotter. Vi har bra jobb och är annars lyckliga!

Får tillägga att det är denne man som mest av allt vill gifta sig med mig...och våran dotter verkligen vill att vi gifter oss och vill leva lyckliga i alla våra dar.

Jag vill försvinna...jag vill inte gfinnas mer. Jag vet att jag behöver hjälp!

Är fullt medveten om att det kommer att komma  mängder med påhopp på mig. Men jag behöver veta vart jag kan vända mig...eller hur jag kan göra för att min familj ska må bra.

Jag får liksom...det ...jag vet inte vad jag ska säga. Min ilska över något lite går över mig och jag bara bankar på...någon dag gör jag honom så illa...att han kanske inte finns.

Jag slår så hårt att jag själv får skrapsår av det på händerna..... 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-04 12:02
    För att uppdatera för er så har jag blivit slussad från vårdcentral till gynekolog för detta. Och jag har tid där om en månad. OM EN MÅNAD!!!!!

Frustrerande om jag får erkänna.

Som några säger här så önskar varken min man eller dotter att jag skall gå till polisen och hamna i fängelse samt förlora vårdnaden av dottern.

DERAS största önskan är att jag skall få hjälp och bli den mor och fru som min familj upplever mig när jag är en varm, fnittrig, rolig, glad och snäll person.

Det är vad jag har fått för svar av min familj igår.
    Och givetvis är det min familjs önskemål man ska gå efter.

Så oavsett vad vissa har kommenterat, så är vad familjen önskar sig som gäller.

• Svar på tråden Jag slår min man
  • Anonym

Hej.Hur går det för dig? Jag har samma problem, jag har(och slår min pojvän, jag vet att det inte är bra, men jag kommer inte att gå på dig för visst kan det säkert finnas någon orsak till varför man gör så precis som det finns så mycke tolika diagnoser osv så finns det säkert det med våld i en relation. Jag förstår dit Ts det är inte alls roligt, är i en liknande situation och hatar mig själv. Men stå på dig och försök kämpa på med hjälpen, hur har det gått, hör av dig om du vill prata med någon i liknande situation, de tär nog mer tabu att prata om ifall en kvinna slår än en man men tycker att det borde finnas någon hjälp att få, jag ska på en tid till öppenpsyk den 15:e juni, hjälp känns som en låång tid, behövde den förra måndagen men men. Hoppas allt går bra för dig, själv har jag adhd ingen ursäkt för att slå nån min kille har andra problem men ej utredd för nån diagnos mer än spelmissbruk, men själv tror jag att han har asocial aggressivitet skulle kunna förklara varför vi har sås vårt att komma överens, allt behöver inte handla om förminskade känslor, ts. Stå på dig, kramar!

• stresss

Vad bra att du har bestämt dig för att göra ngt åt saken! Det är starkt av dig, och början till ett nytt liv om du verkligen har bestämt dig.
    Men om du har fått tid om en månad så måste du planera ifall att det infaller en PMS period innan, så att det inte riskerar att hända igen, innan du har fått hjälp. Antingen du, eller mannen och barnet borde befinna er någon annanstans under de dagarna. Om du menar allvar, prata med mannen och ta ansvar för att hitta en lösning. Du vet när du ska få mens, och du vet vilka dagar som är riskabla. Du kan sjukskriva dig och låna en bostad, elle hälsa på någon du litar på.

• Kerstin 995
    http://www.jothodesign.com/supportforman/tecken.html
    Min son gjorde denna jag bad han göra det,han råka med ut för det.Men jag fick ta tag i det
    man ska söka samtal och så kunde ju inte tjejen vara kvar för han blev dåligt av det.
    Så tar man inte tag i det med kbtbehandling samma gäller din dotter för annars blir det
    sjukdomar depretioner när din dotter blir större samt din kille så här får du göra något.Så du ni
    slutar för det är nåt ni får jobba med er själva varför ni gör det?Det kan vara så mycket.mvh mch 
  • Anonym

Den sidan kan säkert vara bra för både män och kvinnor ni borde lägga ut den lättare på google att söka på 

• Anonym

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, jag blir så arg när ja läser det här. Ja vill bara skaka om dig och fråga vad fan du håller på med... Ja ska berätta en sak nu, som jag hoppas du VERKLIGEN lyssnar... 
    Min syster blev misshandalt av sin sambo i fem år, de har en dotter som fyller sex till sommaren.. Nu sitter han inne för andra gången, de fick fly för sina liv, för att han blev såpass farlig.. är de de du vill att din man ska få packa en väska ta eran dotter under armen och fly för livet för du är som du är?..

min systerdotter är helt trasig som har fått bevittna allt detta, hon har gått hos psykolog i ett år, hos en bland landets bästa. Är de det du vill att din dotter ska göra?.. stta och gråta och undra varför mamma slår pappa?. Vill du att hon ska leva i en hemlighet.
    DU ÄR HELT JÄVLA SJUK I HUVUDET, sök hjälp för faaan!! ditt sjuka monster.  

• Melwinsmamma

fattar inte varför ni " tycker synd om henn" vem tycker synd om hennes dotter där hemma som är helt förtvivlad och gråter säkert under misshandelstillfällena?.. Eller vem tycker synd om mannen som ligger med stora blåmärken och är öm! NU ser man hur upp och ner världen är.. Hur länge kan man blunda för verkligheten?.. SJUKT! söööök hjälp din sjuka människa. Du förstör din dotters uppväxt.. 

• Fluffskalle

Bra att du sökt hjälp. Hoppas verkligen att du får det. Ge inte upp att söka hjälp. Det slutar aldrig bra för er familj om det fortsätter. Hoppas att de tar dig/er på allvar. Du kommer nog att bli väldigt ensam annars. Kanske bra om din man följer med och förklarar hur det är hemma så de faktiskt förstår att det är på riktigt.

• Melis85

Stackars din sambo ts =( Va hemskt det måste va för honom och din dotter........ Man blir bara arg och ledsen när man ser vad du skriver.

• Fluffskalle

För övrigt, när du känner att den tiden är på väg (PMS/PMDD/allmänt dåligt humör) så gå hemifrån. Ta in på motell eller något så du inte utsätter din familj för mer!

• Melis85
    Melwinsmamma skrev 2011-06-09 00:13:28 följande:
    fattar inte varför ni " tycker synd om henn" vem tycker synd om hennes dotter där hemma som är helt förtvivlad och gråter säkert under misshandelstillfällena?.. Eller vem tycker synd om mannen som ligger med stora blåmärken och är öm! NU ser man hur upp och ner världen är.. Hur länge kan man blunda för verkligheten?.. SJUKT! söööök hjälp din sjuka människa. Du förstör din dotters uppväxt.. 

Jag håller helt med dig....
Svar på tråden Jag slår min man