Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Är jag "äcklig"?

Linnea och Hillevi skrev 2011-06-07 12:49:40 följande:
    Då har du missat något fint. Att ha sex med någon som man verkligen älskar.

Hur gammal är du? Hur kommer det sig att du aldrig har älskat någon i hela ditt liv? Eller har du det fast du inte haft sex med denne?
    Sen när har sex något med kärlek att göra? Hur associerar du sex med kärlek? Får du bara kärlek genom sex? Vad betyder ordet kärlek för dig?
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I
    Linnea och Hillevi skrev 2011-06-07 12:52:16 följande:
    Det påverkar mig inte det minsta, men jag har trots det rätt att ha min åsikt. Läs det jag skrev snälla, FÖR MIG hänger kärlek och sex ihop, och jag tycker det är synd att inte fler resonerar som så...
    Varför är det synd om andra som inte resonerar som du gör?
  • I Blackrose I

Bara för att man har haft en himla massa sexpartner så betyder det inte att man löper större risk att bli otrogen. Ta och läs i otrohetstrådar vilka majoriteten av dom som är otrogna ÄR. Det är oftast folk som inte har något större erfarenhet av sexpartner som tröttnar på sin partner efter ett tag och vill prova på något nytt. Jag skulle aldrig vilja gifta mig eller ha en seriös relation med en som inte har haft någon innan mig. Där är risken större att så fort dom får känna på smaken av sex så vill dom prova på fler.

• I Blackrose I
    Linnea och Hillevi skrev 2011-06-07 12:59:40 följande:
    Precis och det är det senare alternativet som jag anser inte är ok. Alla har rätt till sin åsikt och den åsikten är min.
    Självklart har du rätt till din åsikt men varför tycker du synd om andra som inte resonerar som du gör?
  • I Blackrose I
    Linnea och Hillevi skrev 2011-06-07 13:01:36 följande:
    Det är både sådana som gjort det av "bra" och "dåliga" anledningar.. så nej det stämmer inte.
    Jag har haft fler än TS (Är något år äldre än honom) och skulle inte vilja byta mina erfarenheter. Hade nog gjort samma sak om jag fick leva om mitt liv.
  • I Blackrose I
    Linnea och Hillevi skrev 2011-06-07 13:02:39 följande:
    Läs vad jag skrev. Jag tycker inte synd om andra som inte resnerar som jag gör men jag tycker synd om de som aldrig fått uppleva att ha sex med en person som de verkligen älskar.
    "Det påverkar mig inte det minsta, men jag har trots det rätt att ha min åsikt. Läs det jag skrev snälla, FÖR MIG hänger kärlek och sex ihop, och jag tycker det är synd att inte fler resonerar som så..."

Du svarade aldrig på mina frågor som jag ställde till dig. Ska jag tolka det som att du inte har svar på tal?
  • I Blackrose I
    Anonym skrev 2011-06-07 13:05:25 följande:
    För vissa är inte sex det mest intima man kan dela med någon. För mig är det mest intima att dela med mig av mina innersta tankar, inte de inre hålen på min kropp.
    Amen!
  • I Blackrose I
    Linnea och Hillevi skrev 2011-06-07 13:08:03 följande:
    Missade dom nog, vilka var dina frågor?
    #608 (Frågorna), #617 (Läs den).
  • I Blackrose I
    Anonym (tveksam) skrev 2011-06-07 13:10:15 följande:
    Japp då tycker vi olika, men så upplever jag det. Tycker jag kan se hos personer som haft väldigt många sexpartner, att de ser så lättvindigt på sex och personen har svårt att koppla i hop kännslor med sex, sex blir bara ett fysiskt behov. Jag tror att det då blir så lätt att vara otrogen då det blir lite kännsla och bara ett fysiskt behov.Så vill jag personligen inte ha det.
    Att vara otrogen är olika hos alla. Det du tycker är en otrohet behöver inte stämma med vad andra tycker. Jag tycker inte sex är en otrohetsgrej.
  • I Blackrose I
    modesto skrev 2011-06-07 13:35:50 följande:
    det finns en massa andra sjukdomar förutom AIDS, kondom ger bara 50% skydd mot herpes och HPV, man kan dö av HPV om man får cancer, livmoderscancer är svår att upptäcka, svår att smärtlindra and har snabb och hög dödlighet.
    Finns annars fler hål man kan ta till hjälp. Just saying.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?