Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Är jag "äcklig"?

Alltså jag förstår verkligen inte när sex blev det viktigaste i ett förhållande?
    Det är skitsamma om personen är snäll, omtänksam, romantisk, världens bästa far, trygg som person??!! Är det bara antal sexpartner som spelar roll? Obestämd Snälla kan inte någon förklara för mig för jag får inte ihop detta.

The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 13:42:22 följande:
    Oj, det var riktigt, riktigt många...

Vad beror det på att du har ett sådant behov av att vara med olika män? Jag tror nog att du behöver en varm själ att prata med om detta, för det du gör låter inte hälsosamt. Tänk på att din kropp är värdefull så smutsa inte ner den.{#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    MrsD skrev 2011-06-07 13:48:49 följande:
    Sex ar absolut inte det viktigaste i vart forhallande iallafall men jag hade inte varit bekvam i ett forhallande dar min man haft flera sexpartners. Kanske beror det pa att jag sjalv inte varit med manga...men jag traffade min man nar jag var ung och han har alltid varit min storsta karlek...sa jag har inte haft nagon annledning att ha fler partners.
    Då är det alltså en känsla som du har och ingenting som behöver stämma med hur andra resonerar kring sex och kärlek. Eller hur?
  • I Blackrose I
    Badabing skrev 2011-06-07 14:01:00 följande:
    Man ska inte fråga och man ska inte veta.
    Blir fasen sur bara jag tänker på att min tjej varit med andra och varit i kär i dem och haft sex. Då behöver jag än mindre veta hur många det är.
    mindervärdeskomplex? Prestationsångest?
  • I Blackrose I
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 14:02:56 följande:
    Jag värderar inte andra efter det, men däremot mig själv. Det är inte min uppgift att döma andra men jag blir ledsen och skulle aldrig vilja vara tsm med en som legat med så många. För mig sitter värdigheten inte i underlivet, utan att kunna respektera sin kropp. Jag skulle aldrig känna mig speciell om min man varit med många innan mig.

Jag önskar att andra värderade sitt underliv mer än att ge bort det till 34 pers....
    Så mycket skitsnack om jag får säga vad jag tycker.

Min man är speciell för mig även fast jag har haft många innan honom. Jag älskar honom över allt annat här på jorden. Han är mitt allt och jag är bredd att ge allt för honom men nej, det är inte sexet med honom som är det viktigaste i vårt förhållande utan en himla massa annat. Med det sagt så menar jag inte att sexet inte är viktig utan bara inte det viktigaste. Det är så många andra egenskaper hos honom som jag avgudar och som har hållit mig kvar hos honom senaste 10åren.
  • I Blackrose I
    Badabing skrev 2011-06-07 14:11:48 följande:
    Nej, men man vill inte veta..
    Mmm, kan tänka mig att prestationsångest är svårt att hantera men det finns hjälp. KBT tillexempel.
  • I Blackrose I
    Badabing skrev 2011-06-07 14:13:44 följande:
    Grattis. Varför bryr man sig inte? Du träffar en ny som varit med 60 st. Eller du träffar en ny som varit med 10 st. Vad känns behagligast?
    Skulle inte bry mig ett dugg. Faktiskt. Min man låg nog runt den första siffran och det är absolut ingenting jag har tänkt på eller brytt mig om. Varför skulle jag? Har du ett vettig svar?
  • I Blackrose I
    Badabing skrev 2011-06-07 14:19:13 följande:
    Ett vettigt svar. 60 stycken..slampa, slinka, slyna, bock. Kanske annorlunda också om det är en tjej eller en kille. Jag hade tyckt att en tjej som haft sex med 60  killar var en slyna.
    Äh, du inte är värt detta men jag säger det igen av omtanke. Ta tag i din prestationsångest och mindervärdeskomplex innan dom tar kål på dig. Lycka till. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Här och nu skrev 2011-06-07 15:22:44 följande:
    Behövs inte alls ett antal partners för att komma på vad man vill ha. Räcker med en person, till vem man berättar sina önskningar o lyssnar på dennes önskningar, man kan kolla i böcker efter nya saker att pröva mm. Älskar man varandra hjälper man varandra med detta.
    Fortfarande har inte sex något med kärlek att göra enligt vissa.
  • I Blackrose I
    Anonym (Patsy Stone) skrev 2011-06-07 15:29:15 följande:
    Inte per definition. Det kan ha det, men måste inte. Ungefär som att min lust efter chips framför TV:n inte alltid har med hunger att göra.
    Nej precis. Många har sex för att dom tycker om det och ser inte det som en pliktkänsla.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?