Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Är jag "äcklig"?

modesto skrev 2011-06-07 19:31:00 följande:
    hur många gånger ska jag förklara mig just för det inlägget? visst garanterar inte min läggning någonting men jag försöker vara öppensinnad.
    Jag har kanske problem med att förklara tydligt vad jag menar för 1. jag är inte svensk och
    2.mina tankesätt är mycket annorlunda än de flestas jag känner.
    så fort man säger en sak så börjar folk ANTA en massa saker, sen säger jag en annan sak så tycker folk att den inte stämmer med föregående mönster, så  tror folk att jag ljög tidigare? och de har lärt mig? jag är annorlunda och jag är som jag är.
    Med varje inlägg hoppas jag att det blir tydligare hur jag tänker för de som är intressarade av hur JAG tänker. alla lever som de vill, fast jag ville bara visa faror på vägen som jag ser dem.
    Finns faror med allt. Det gäller att skydda sig.
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:33:14 följande:
    Det handlar inte om att jag är avundsjuk! Han kan ha haft sex med 4 feta gamla rynkiga kärrigar med hängbröst och håriga ben, jag vill bara ha min älskling för mig själv och han vill ha mig för sig själv! Det blir som mycket finare då....
    Kan du inte ta och svara på min fråga?
    Kan du förklara hur sex och kärlek hör ihop?
  • I Blackrose I
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:45:39 följande:
    Man kan ha sex när man inte är kär men det är lösaktigt. Det är så otroligt mycket bättre att ha sex med någon man älskar och man visar att man har ett värde.
    Du skulle förklara för mig hur sex och kärlek hör ihop. Jag fullkomligt struntar i vad du anser vara lösaktigt.
  • I Blackrose I
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-07 19:54:14 följande:
    Alltså jag skulle ALDRIG kunna ha sex med någon annan än min man. ALDRIG. Han är min ende.
    Anser du att du äger din man?
  • I Blackrose I
    Tonx skrev 2011-06-09 09:01:27 följande:
    Godmorgon mina små slampor!
    Sitter era fördärvade könsdelar kvar? Inga blygdläppar som smitit utanför troskanten? 

Morning
    Jadå, de sitter kvar men jag lovar inte att de inte smiter utanför troskanten idag. Drömmer
  • I Blackrose I

Hoppsan, insåg just nu att det kan tolkas fel det jag skrev om att smita iväg. Menade inte storleken. Skäms

• I Blackrose I
    Joppelina skrev 2011-06-09 09:41:10 följande:
    Tyst
    Gomorron Kära Rose Hjärta
    Gomorron sötis. Kyss
  • I Blackrose I
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 09:43:02 följande:
    Säkert
    Är för första gången under hela min FL-medlemskap varit så generad och då har jag ändå skrivit mycket värre saker. Skäms
  • I Blackrose I

Kan ni inte börja spamma tråden är ni snälla? *Ber snällt*

• I Blackrose I
    Joppelina skrev 2011-06-09 09:58:18 följande:
    Igår syndade jag nog på de flesta punkter, till och med oskyddad sex. förrutom spiralen då Flört
    Men vi båda var nytestade

Jag är, hur ska jag nu definiera det, polygam singel med flera långvariga kk-förhållanden samtidigt. Inga fylleragg och ONS här inte,,,

Är oerhört attraherad av mina alskare på olika sätt. Och känner kärlek som till en god vän till dom. Vi kan umgås utan att ha sex också. Och en av dessa har jag alltså träffat under 11 år. Kanske längre än många haft sina fasta förhållanden här.

Jag levde ju trogen i ett fast förhållande i 17 år som dessvärre tog slut av flera anledningar. Försökte hålla ihop detta under många år innan det till slut var en omöjlighet. Så jag har säker också levt trogen med en partner lika länge och kanske längre än många som skrivit här.

En tanke bara. Man trodde väl aldrig när man var 25-30 att det skulle ta slut. Men det gjorde ju det ändå. Ska man då som singel vänta och leva i celibat resten av livet om man inte skulle hitta den rätta igen.

Att människor lever ihop och lyckas hålla samman i 40-60 år har jag upplevt. Men få har kvar samma kärlek och känslor för varandra. Att se ett par pussas likt nyförälskade tonåringar och ändå firat sin 60-åriga Bröllopsdag har jag haft den äran att få uppleva ett par få gånger. Beundransvärt.

Men hur många sådana par finns det? Man vet ju ingenting om framtiden. Om 10 år så kan man vara lika förälskad som innan, men lika gärna kan man ha vuxit ifrån varandra så mycket att man lever ihop som två främlingar. Framförallt om man träffas vid tidig ålder.
    Good for you. Det är ditt liv och så länge du är nöjd och njuter av det så varsegod. Låter underbart.
    Hoppas du njöt för fullt igår.

Vad andra tycker och tänker om ditt sexliv är verkligen skitsamma. Oftast är det trångsynta stackare som inte har fått något på länge och inte kan se att andra njuter av sex.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?