Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Är jag "äcklig"?

Joppelina skrev 2011-06-09 10:02:51 följande:
    Dessutom har jag nu lärt mej att hångel och att man rör vid någons kön utanpå kläderna också räknas som sex, så Herr TS du måste kanske räkna om  
    Åfan, då kommer jag aldrig kunna räkna.
    Joppelina skrev 2011-06-09 10:00:17 följande:
    Skrattande
    Gör som jag, släng trosorna Flört och ha på dej kjol
    Trosor är överskattade och det är urskön att gå runt troslös med kjol.
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 10:09:47 följande:
    Jag tyckte det var gulligt, en smitning hit eller dit liksom
    Ja, de har en ful vana att smita iväg och sen så avskyr de trosor något enormt.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 10:19:02 följande:
    Aha du har också sånna... skumma grejor. Jag går numera oftast i herrboxer, det blir svårare för dom att smita utan mitt medgivande då
    Mäh! Skäms 
    *Börja inte igen*
  • I Blackrose I
    Joppelina skrev 2011-06-09 10:18:52 följande:
    Ja, för mej är det perfekt. Jag har inte sex ofta kan man säga, men uppskattar och njuter av mina älskare på olika sätt. Han jag haft sedan 11 år tillbaka är så att vi träffas då vi båda har varit singlar.

Att det snackas om mej bryr jag mej inte. Och det gör ju det med säkerhet, men bara ett fåtal har stake nog att säga det direkt till mej Flört Jag bor ju i en väldigt liten by nuförtiden.

Men jag anser mej vara mer moralisk än många som lever i sina parrelationer och går bakom ryggen och är otrogna. Det är alldeles säkert bara ett fåtal otrohetsaffärer som kommer upp till dagens ljus. Jag däremot är ärlig med dom jag träffar att jag träffar andra. Sen är det upp till dom att träffa mej eller inte.

Är jag i ett monogamt förhållande är jag trogen kärleken. Däremot har jag levt i ett misshandelsförhållande och där fanns ingen kärlek. Då var jag otrogen. Att jag ej lämnade innan mina affärer då ångrar jag, men som psykiskt nertryckt att man inte var mer värd än en trasa så tyckte jag själv att jag var mer sviken av min partner än om han själv hade varit otrogen sexuellt. Vilket jag senare fick veta att han var.

Skulle jag ha något mer seriöst förhållande i framtiden så skulle jag nog inte kunna leva monogamt sexuellt utan då väntar jag tills jag träffar någon som har samma syn och värderingar som jag själv har.
    Som sagt sötis. Det är ditt liv och du gör det som gör dig lycklig och så länge du inte skadar eller sårar andra så varsegod. Njut för fullt. Man lever bara en gång. Skål
  • I Blackrose I
    LucyStacy skrev 2011-06-09 10:35:24 följande:
    Har du dresserat dina blygdläggar?

"SITT blygdläppar".
    "Rulla runt. "
    "Spela död".
    Om det ändå gick. Mitt underliv har sin egen vilja och bryr sig inte om vad jag tycker ALLS.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 10:42:10 följande:
    OKidoki, låter tystnaden tala....   Solig Let there be silence! Död
    Nu skall jag cykla i regnet till dagis, mumma det! Skrikandes
    Hehe.

I regnet? Vart bor du? Här är det sol.
  • I Blackrose I
    Joppelina skrev 2011-06-09 10:46:57 följande:
    Jag skulle skada mej själv mest om jag försökte undertrycka mitt sexuella behov.

Leksaker i all ära, men det är som att ge en svältande ett glas vatten...
    mättar bara tillfälligt.
    Ska man aldrig göra. Finns ingen anledning till det. Vad andra tycker och tänker är lika mycket värd som det du trycker ut i toan.

Leksaker är bara en tillfällig tröst. Det är närheten med en manlig kropp, höra andetaget, känna hanss händer överallt, känna honom i sig och hela den biten som ger iallafall mig njutning. Samspelet mellan två människor.
  • I Blackrose I
    Mariohn skrev 2011-06-09 20:24:53 följande:
    Sitter ni fortfarande och är äckliga? 
    Erkänn att du vill vara med.
  • I Blackrose I
    Mariohn skrev 2011-06-09 20:28:36 följande:
    Är rosen. Det är ju mig de pratar om
    Jag menade annars mötet mellan TS och några av tjejerna i tråden. Har ju lagt märke till att du gillar honom. Kunde man se dregel så rann det väl av dig lite här och var i tråden den gamla tråden TS startade för nån månad sen. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • I Blackrose I
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 21:31:42 följande:
    Var snäll nu
    Är alltid snäll.

Ha en trevlig kväll och njut av den 35:e för fullt. Glöm inte uppdatera tråden så moraltanterna har något att sätta i halsen.
  • I Blackrose I

Halloj

Blev det en 35:e? Skrattande

• I Blackrose I
    annawestergren skrev 2011-06-12 10:44:16 följande:
    Babe seriöst jag skiter snart i vem eller VAD jag sätter på! Funderar på att skända gravarna på kyskogåren och bli nekrofil eler nåt!

Äh, regga dig på BC eller nåt.
  • I Blackrose I
    annawestergren skrev 2011-06-12 10:55:52 följande:
    Lär ju få göra det snart alltså!
    annars kan du börja skriva lite här och var i sextrådarna här på FL. Efter ett tag lär din inbox explodera. Drömmer
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-09-19 00:48:16 följande:
    Skål du blir bara mer gestösting hela tiden
    Gillar din fotnot. Skål
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-09-19 19:46:03 följande:
    Thanks
    I love yours
    Kyss

(Jag har redan svarat på frågan. Nej, jag tycker inte 37 är något att flyga upp i taket för.)
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?