Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Är jag "äcklig"?

Här och nu skrev 2011-06-07 15:37:19 följande:
    Också tillåtet, då människan mår bäst av det o gissa hur.
    Om du mår bättre av att trycka ner andra så borde du verkligen söka hjälp.
    The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • I Blackrose I

Förresten här och nu? Är det inte du som brukar tracka ner på religiösa i religionforumet? (Bara nyfiken). Självförnekelse?!

• I Blackrose I

Jag har högskoleutbildning inom psykologi och vill så hemsk gärna veta vilken störning personer som har många sexpartner har. Det fick vi inte lära oss konstig nog.

• I Blackrose I
    Anonym (Hanna) skrev 2011-06-07 16:02:55 följande:
    Torbjörn Fjellström är ju en gigant inom området (psykolog), men i övrigt handlar väl psykologi tll stor del om att tänka själv och dra slutsatser? Om en person uppenbart verkar ha svårt för att knyta an till andra och skapa varaktiga relationer, samtidigt som människan i fråga har ett till synes tvångsmässigt behov av sex tycker jag inte man kan skylla på sin utbildning om man inte förstår att det kan vara något fel.
    Alla är vi olika. För inte är det en störning att vara asexuell? Det vill säga personer som inte alls är intresserade av att ha sex eller är det en psykisk störning det också enligt dig?
    Ni som kopplar ihop sex med kärlek måste då alltså tycka att asexuella personer är psykisk sjuka också.
    Jag personligen tycker att människan har en sexuell drift. vissa mer än andra. Det finns ingen gräns. Att det finns dom som gillar sex och gärna exprimenterar med olika personer är lika vanligt som personer som är asexuella även om jag personligen har svårt att tro att allt står rätt till med dom som är asexuella.
  • I Blackrose I
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-07 16:03:22 följande:
    Är väl ganska vanligt bland bi-polära under hypomana/maniska skov ha fler sexpartners än vanligt. Dock gäller detta absolut inte alla bi-polära.
    Ja man kan vara psykisk sjuk och ligga runt men man behöver inte vara psykisk sjuk för att ligga runt.
  • I Blackrose I
    modesto skrev 2011-06-07 16:01:14 följande:
    Varför tummen upp för? Förstod du något av artikeln? *Tveksamt*
  • I Blackrose I
    modesto skrev 2011-06-07 17:24:40 följande:
    jag har också sagt flera gånger att jag är varken moraliserande eller dömande på något vis. jag tycker personligen att det är mindre farligt att ligga med få partners som man har fasta förhållanden med dem - uteslutande för smittorisken.
    Spelar ingen roll. Man kan bli smittad med en jävla massa sjukdomar även om man bara har haft en enda partner om nu inte båda två är oskulder.
  • I Blackrose I

Hmmm, vad är behandlingen enligt hobby-psykologerna här på FL för dom som älskar sex och har haft flera sexpartners?

*Väntar med spänning*

• I Blackrose I
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-07 17:34:04 följande:
    Tror de flesta tjejerna jag haft sex med undvikit att fortsätta ha det efter det tillfället...jag kanske är boten då? :D

Du får anmäla dig till en läkemedelsföretag för lansering av den nya medicinen för personer som älskar sex.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?