• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Maria)
    TessaS skrev 2011-06-07 23:35:44 följande:
    Du kanske kan ta det där med en nypa salt eftersom det är en med också...?
    Jaha okej sorry för att jag missförstod då.
  • TessaS
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:34:18 följande:
    Fast det där är en myt... En kille som haft många sexpartners behöver inte vara i närheten av bra... Däremot en som haft ett långt förhållande... Har man varit med någon länge har man lärt sig lyssna på signaler, tolka andning, testat nya saker, utvecklats och vågat mer =)
    Igen då... jag skrev det med en Det betyder inte att jag tror att det finns någon absolut sanning i mitt lite skämtsamma påstående...
    Jisses...
  • annawestergren
    Anonym (ja, men...) skrev 2011-06-07 23:34:47 följande:
    Vad skulle man kunna kolla?
    Ta kontakt med gynekolog och berätta vad dina problem är så undersöker han/hon, kan vara någon lite deformering som går att åtgärda!
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:36:43 följande:
    Åh det låter preis som Härnta!! Hahahah tur jag inte är uppvuxen här, flyttade hit frivilligt nu senast för 2 år! Trivs skitbra, bor precis vid strande, 5 min från stadskärnan så jag har det bra!
    Jag misstänker att det är betydligt lättare som inflyttat på sätt och vis, högstadiet och gymnasiet är ju rena skärselden. Nu hamnar jag snart i Värnamo och Härnösand kommer nästan kännas stort i jämförelse
    Är ju i stan nu och då eftersom päronen bor där....
    Var inne och spionerade på din sida men kan inte komma på om jag sett dig :P
  • annawestergren
    TessaS skrev 2011-06-07 23:37:40 följande:
    Igen då... jag skrev det med en Det betyder inte att jag tror att det finns någon absolut sanning i mitt lite skämtsamma påstående...
    Jisses...
    Missade det! 
  • Anonym (ja, men...)
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:37:58 följande:
    Ta kontakt med gynekolog och berätta vad dina problem är så undersöker han/hon, kan vara någon lite deformering som går att åtgärda!
    defoermering? det tror jag inte, jag har ju varit på ett antal gynekologbesök under åren, och jag är helt normalskapt. Är väl bara en fråga om att jag inte har många nervändar där eller nånting... är nog inget som går att åtgärda
  • Anonym
    Anonym (ja, men...) skrev 2011-06-07 23:36:36 följande:
    Ja, det är väldigt frustrerande och sorgligt. Visst, det är skönt i fem sekunder när jag får orgasm, men det vore ju jävligt härligt med mer...
    Har läst att så många som 60% av kvinnorna får orgasm med lägre tillfredsställelse och att det typ är normalt. Alltså något som inte går att "fixa till" =(
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 23:36:11 följande:
    Bor dessvärre inte i Sundsvall Rynkar på näsan
    Nej det har jag fattat, verkar dumt att ta nattbussen till Sundsvall om man bor i Sundsvall!

VART BOR DU DÅ? 
  • Tokan83

Alltså 34 stycken säger att du haft sex sen du var 16,  =12 år alltså ca 3 om året.. ehhh nej, hur kan det vara äckligt?!?! hon är nog bara svartis...

• TessaS
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:39:12 följande:
    Missade det! 
    Jag erkänner glatt att jag håller med ditt påstående om män i långa förhållanden. Min man har haft långa förhållanden, inte många.. men långa... och det har jag väldigt väldigt stor nytta av...
    Inga i det uttalandet så det kan du ta som dagens sanning!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?