• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Anonym (ja, men...) skrev 2011-06-07 23:39:19 följande:
    defoermering? det tror jag inte, jag har ju varit på ett antal gynekologbesök under åren, och jag är helt normalskapt. Är väl bara en fråga om att jag inte har många nervändar där eller nånting... är nog inget som går att åtgärda
    Värdelöst, men r det just det problemet du varit där för då? Det är ju inte säkert at det är något som man reflekterar över på en vanlig undersökning?
  • Anonym (ja, men...)
    Anonym skrev 2011-06-07 23:40:21 följande:
    Har läst att så många som 60% av kvinnorna får orgasm med lägre tillfredsställelse och att det typ är normalt. Alltså något som inte går att "fixa till" =(
    Nej, så det är ju inte så konstigt om "vi" är lite mindre intresserade av sex då... det sorgliga är ju när man verkligen hade VELAT ha mer, som jag...
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:40:27 följande:
    Nej det har jag fattat, verkar dumt att ta nattbussen till Sundsvall om man bor i Sundsvall!

VART BOR DU DÅ? 
    Ja, det är ju klart...

Bor i Oslo Obestämd
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:38:41 följande:
    Jag misstänker att det är betydligt lättare som inflyttat på sätt och vis, högstadiet och gymnasiet är ju rena skärselden. Nu hamnar jag snart i Värnamo och Härnösand kommer nästan kännas stort i jämförelse
    Är ju i stan nu och då eftersom päronen bor där....
    Var inne och spionerade på din sida men kan inte komma på om jag sett dig :P
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1112971427

Lättare där kanske men du måste skicka förfrågan så kan du se mina kort! Profilkortet är ju det enda jag har här och det säger ju inte så mycket eftersom det är photoshoppat...
  • Anonym
    Anonym (ja, men...) skrev 2011-06-07 23:42:49 följande:
    Nej, så det är ju inte så konstigt om "vi" är lite mindre intresserade av sex då... det sorgliga är ju när man verkligen hade VELAT ha mer, som jag...
    Ja det är nog en del av orsaken till att kvinnor generellt inte är lika intresserade av sex som män.
  • annawestergren
    TessaS skrev 2011-06-07 23:41:51 följande:
    Jag erkänner glatt att jag håller med ditt påstående om män i långa förhållanden. Min man har haft långa förhållanden, inte många.. men långa... och det har jag väldigt väldigt stor nytta av...
    Inga i det uttalandet så det kan du ta som dagens sanning!
    Ja så är det ju, det har jag fattat med åren hahah Tungan ute
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 23:43:41 följande:
    Ja, det är ju klart...

Bor i Oslo Obestämd
    Meeen duuuu! Hur fan tänkte du nu? Sitter du och driver med mig, snyft jag trodde ju verkliigen jag skulle få ligga jue Gråter höhö!
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:43:42 följande:
    www.facebook.com/profile.php?id=1112971427

Lättare där kanske men du måste skicka förfrågan så kan du se mina kort! Profilkortet är ju det enda jag har här och det säger ju inte så mycket eftersom det är photoshoppat...
    Nått bekant är det med dig iaf... hmmm...

(Fö får du fixa nån inställning för jag kan se alla bilder som är på dig utan att lägga till dig som vän.)
  • Anonym (ja, men...)
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:41:55 följande:
    Värdelöst, men r det just det problemet du varit där för då? Det är ju inte säkert at det är något som man reflekterar över på en vanlig undersökning?
    Nej, men det är ju liksom inget fysiskt fel på det sättet. Jag kan knulla precis som alla andra, det är bara det att det inte känns skönt. Det känns ungefär som att klia sig i örat. Antar att det är svårt att förstå om  man inte är sån själv... var glad för det, för det är inte roligt!
  • Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 23:43:41 följande:
    Ja, det är ju klart...

Bor i Oslo Obestämd
    Oslo bodde jag i för 6 år sedan. Trevlig stad :)
Svar på tråden Är jag "äcklig"?