• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Sven Erik Johansson
    Rakad Apa skrev 2011-06-06 20:53:24 följande:
    Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?
    Jag skulle uppskatta  det till att det är långt över genomsnittet. Visserligen har det nya samhället med nätet osv inneburit fler sexuella kontakter men genomsnittet är nog fortfarande lägre. Jag skulle själv kanske vara tveksam till att gifta mig med en som haft 34 sexpartners. Fler sexpartners ökar risken för tex smittor osv, tex HPV som är väldigt lömskt. De farliga typerna av HPV ger ofta inga synliga symptom, men HPV tror jag dödar betydligt fler än HIV som det ändå talas mer om. Kondom skyddar kanske till ca 40% mot vissa HPV-typer om jag inte minns fel från en artikel jag såg .
  • Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 00:05:03 följande:
    Bra ställen det där. Fast mitt favorithak är De Ville's
    Blir ett måste att kolla upp nästa gång man får vägarna förbi :)
  • Plutteli
    Joppelina skrev 2011-06-08 00:06:37 följande:
    Jisses då, du får göra henne sällskap då i "antitråden" då där hon fortsätter sitt fördömande
    Vaa? Vilken tråd då, länka!!
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-08 00:18:07 följande:
    Men nej, hemska tanke! ^^
    Woohoohohohooo, blir ju nyfiken nu ju! I'm coming for you!
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-08 00:06:05 följande:
    Haha ja det kan du slå dig i backen på, fy fan, värre än lilla skithålan jag är uppväxt i i sthlm!
    Mmmm, men så är det ju inte direkt en ort på tillväxt ;)
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-08 00:20:37 följande:
    Mmmm, men så är det ju inte direkt en ort på tillväxt ;)
    Nope, blir förvånad om det är annat än såna där torra rullande saker i westernfilmer på gatorna om 10 år Cool
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-08 00:22:09 följande:
    Nope, blir förvånad om det är annat än såna där torra rullande saker i westernfilmer på gatorna om 10 år Cool
    *asg* jag får fixa bildbevis då ;)
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-08 00:22:51 följande:
    *asg* jag får fixa bildbevis då ;)
    Looking forward to!

Annars då, hur länge stannar du i stan? Jag vill också se vem du är! Jag glömmer aldrig ett ansikte och har jag sett dig någonstans så vet jag direkt vem du är - nyfiken som fan!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-08 00:18:47 följande:
    btw Bertil är grunden till allt ont!
    Nej, det har du fått om bakfoten. Det är ju Agda som är ond!!!
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-08 00:28:19 följande:
    Looking forward to!

Annars då, hur länge stannar du i stan? Jag vill också se vem du är! Jag glömmer aldrig ett ansikte och har jag sett dig någonstans så vet jag direkt vem du är - nyfiken som fan!
    Just nu är jag ju hemma i Luleå och fixar det sista inför vår flytt, men ska upp till Härnta ett tag i Augusti, hur länge är dock inte bestämt än... (Blir makefri resa!)

Min FB, men jag har allt låst (eller ja, ska ha iaf om FB gör som man vill) så du får väll lägga till mig ;)
    www.facebook.com/profile.php
Svar på tråden Är jag "äcklig"?